- Kategori
- Ben Bildiriyorum
Özür dileyip yine ürün geciktiren PTT Kargo
Daha önceki yazımda PTT'nin 5 gün içersinde bana kargo yollayamadığı ile alakalı bir yazı yazmıştım. Bana geri dönüş yapıp özür dilemelerine rağmen aynı hatalarını yurtdışından gelecek olan ürünüm için yaptılar. Türkiye'de ne iseler yurtdışı için de öyleler.
Amazon'dan daha önce alışveriş yapmıştım. Fakat PTT Kargo ürünlerimi kayıp etmişti.
Amazon da bana ürünler kaybolduğu için ücretsiz olarak tekrar yolladı fakat PTT Kargo yine ürünlerimi bana yollamıyor. Her zaman aynı şeyi yapıyor.
Ürünleri dağıtım merkezlerinden çıkartmıyor. CL621103404DE ürünüm ile alakalı olarak kargo takip numaram bu.
Yurtdışı gönderilerinin artık PTT gibi vasat bir kurumdan çıkıp özel sektöre geçmesi gerektiğini
düşünüyorum. Bu sorunu yaşayan sadece ben değilim. Yüzlerce kişinin sesi oluyorum bu yazıyı yazarak. Daha önce şikayetimde bana açtıkları başlıkta " Şikayet / Yakınma" diye terbiyesizce bir başlıktı.
Hizmet veren bir firmanın bana açtığı şikayet talebi nasıl "yakınma" olabilir? Hakaret demek değil mi bu?