Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ocak '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Özür diliyorum

Özür diliyorum
 

netten alıntı


Merhaba sevgili mb ailesi ve eski eşim kırçiçeği. Bu yazıyı yazmamdaki sebep dün akşam eski eşimden aldığım uyarı telefonudur. Telefonda her ne kadar adam gibi konuşmayı beceremesek, tartışsak da, haklı olduğuna kanaat getirdim. Ve bu yazıyı yazmaya karar verdim. Blog yazılarımdakiler hayatımda yaşadıklarımdan kesitlerdi, doğru olanlardı. Ki, bana göre doğru olanlardı. Eski eşime sorsanız bunun tam tersi şeyleri de söyleyebilir. Kişilik haklarına zarar gelsin istemiyorum. İsterdim ki, daha önce yazdığım bloglarda seni yüceltirken, seni göklere çıkartırken, seni çok sevdiğimi söylerken, sana taptığımı söylerken ve senin karşında ezilirken de bana bir telefon açıp, '' Tarkan, yazdıklarınla beni onurlandırıyorsun, teşekkür ederim '' demeni de beklerdim. Biraz dokununca sesin çıkıyor. Yaşadığın hayatta keserin sapını hep kendi tarafına değil, ara sırada olsa karşındakilere doğru da çevir ki, bu hayatta senin olduğu gibi onlarında yaşam hakları olduğunu bilesin. Bundan sonraki bloglarımda değil senden söz etmek, yorumlarda dahi adın geçmeyecektir, bu konuda müsterih ol. Yazıyı yazmamdaki sebep de birilerinden olan korkumuzdan değil, zira Allah' tan başka kimseden korkumuz yoktur, bu da böyle biline. Bir daha birbirimizi mümkünse hiç rahatsız etmeyelim, ben burada herkesin huzurunda sana söz veriyorum. Senden de aynı karşılığı bekliyorum. Hayatıma giren en güzel varlıktın, lütfen öylede kal. Bu zamana kadar seninle ilgili yazdığım bütün bloglar içinde senden özür diliyorum. Bize de bu yakışır. Herşey gönlünce olsun, Allah yolunu açık etsin....

Mustafa TARKAN

 
Toplam blog
: 88
: 1496
Kayıt tarihi
: 06.05.09
 
 

İzmirli 1968 doğumluyum. Kamu kuruluşunda İnşaat teknisyeni olarak çalışmaktayım. Hayatta güzel ve y..