Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Mart '09

 
Kategori
Siyaset
 

Padişah 1. Recep Tayyip Erdoğan!

Padişah 1. Recep Tayyip Erdoğan!
 

Kaynak: İnternet


Vay vay vay!... İşte ne zamandır tam da anlatmak istediğim buydu! Hani “Benim milletim! Benim halkım!...” diye ağzı ve göğsü dolu olarak, bastıra bastıra söylemlerden söz ediyorum…

Annem yine uyarıyor, her gün, aman kızım, fazla bir şey yazma… Ama anne ben yazmazsam, o yazmazsa ne olur diyordum, şimdi, anne bak, Cumhuriyet Gazetesi de aynı tepkiyi verdi, yanlış mı düşünüyormuş kızın diyorum…

Ne keyiflidir şimdi bu gece başbakan…

Birilerinin keyfi yerindeyken birilerinin kaçar… Böyledir hep bu işler…

O koskoca pankartı görünce, hah işte kızım Gülgün, korktuğun günler yakın diye irkildim, hani biliriz bir şeyleri ama yaşayana kadar bilinç düzeyimize yerleşmezler, mesela ölümü bildiğimiz gibi… Vardır, biliriz ama bize uzak zannederiz, ta ki yakınlarımızdan birini uğurlayana dek…

Öyle bir bilinç yani…

Aklıma harç bedellerini protesto etmek isteyen beş-on öğrenci geldi, yaka-paça, apar-topar toplanmışlardı hani, düşman gibi, tartaklanmışlar, gözaltına alınmışlardı, tutuklanan olmuş muydu ki? Pek izleyemedik gerçi gerisini!

Bir cumhuriyet ile yönetilen ülkede üniversitelerdeki harç bedelinin yüksekliğini ve ödeme zorluğu çektiklerini ifade etmeye çalışan gençler nasıl bir düşmanlık yapmışlardı, o zaman da anlayamamıştım, cumhuriyeti bilen biri olarak, söz konusu pankart bana göre cumhuriyete, cumhuriyet ile yönetilen bir ülkeye darbe girişimidir bir anlamda, okudum, okudum, yine okudum ama adam ne gözaltına alınmış, ne hesap sorulmuş, ne de yargılanmış, ama ben şimdi bunu da anlayamadım!

Anlamadım dememe bakmayın, cumhuriyet kadını olarak anlayamıyorum, mantığıma sığdıramıyorum, yüreğim isyanlarda!

Yoksa, elbet, farkındayım…

Farkında olduklarımı sığdıramıyorum bildiklerim, öğrendiklerim ile birlikte!...

Türkiye Cumhuriyeti savcıları eğer ki bir sempatizan pankartı olarak kabul ederlerse bu yazıyı, bundan sonra hiçbir kişinin görüşünü ama yazılı ama sözlü olarak ifadesinden dolayı engelleme, haklarında soruşturma açma gibi bir eyleme de kalkışmasınlar lütfen!

Öğrenciler öğrenim parasından bahsetmişlerdi, yaşlı adam açlığından, biri daha dün kendini vurmak istemişti, bir mitingde söz almak isteyen kişi daha geçen gün polise teslim edilmişti… Dergi satan bir genç adam işkencede ölmüştü…

Ne yapmışlardı ki onlar, cumhuriyeti devirmeye mi kalkmışlardı?

Sığışmıyor bunlar ne beynime, ne de yüreğime…

Yakıştıramadığımdan mı ne?

“Son Osmanlı padişahı- 1.Recep Tayip Erdoğan!”

Yenilir, yutulur gibi değil…

Midem de almıyor demek ki!

Kibarlık olsun diye alanlara afiyet olsun diyemeyeceğim!...


Gülgün Karaoğlu
Mart,04/09

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..