Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Temmuz '20

 
Kategori
Alışveriş - Moda
 

Pahalılık Kalite Değil Süsten

“Kaliteli olduğu için pahalı”

Kalite bir özelliktir, malın /ürünün fiyatını malın/ürünün kendisi belirler.

Her malın/ürünün zaten belli bir kalitesi olmak zorunda; dolaysıyla kalite fiyatın tespitinde belirleyici değildir.

Kapkaç pazarı mı burası? Kalitesiz, biraz kaliteli, daha kaliteli, en kaliteli… Ne bunlar ya!

Böyle yapamazsın ve böyle yaparak fiyat artıramazsın.

Moda, dikim özellikleri, süs, orijinallik, farklılık, sunum hatta ambalaj gibi ekstra şeyler fiyatı artırır. Çok uğraştım işçilik var sanat var de eyvallah.

Kaliteli malzemeden yapılmış; kalitesiz malzemeden mi yapılacaktı! Ben standart müşteriyim. Çöplük üretimden alışveriş etmiyorum. Marka diyorsunuz bir de. Kalitesiz malzeme olamaz.

Sadece nedir, ekstralarına bakarım ve ona göre fiyatın farklı olmasını anlarım, “Bak bunun yakası böyle”

Siz kimi kandırıyorsunuz ya, kaliteli malzemeymiş; kaliteye para vermem zaten olacak, başka ne var onu söyle!

Süs dediysek incik boncuk değil, değer katan güzellik.

Valla bir kişi ben kaliteli mal satıyorum diyerek paranızı alıyorsa kandırılıyorsunuz. Bunun için ekstra bir şey alamaz, zaten kaliteli olmak zorunda. Ekstrelere para vereceksiniz, fazladan ne yapılmış, “Şunu da var şunu da var”

Pahalı ama hiçbir özelliği yok, neymiş kaliteli malzemeden yapılmış; hadi ya!

Kalite senin satma gerekçense özellik de benim satın alma nedenim. Bilinçli müşteri sadece mala para vermez!

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..