Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '16

 
Kategori
Beslenme / Diyet
 

Pakette yumurtalı makarna

Pakette yumurtalı makarna
 

Pakette yumurtalı makarna


Yeni bir ürünle tekrar karşınızdayım. Bu sefer bahsedeceğim gıda ürünü ne kadar yeni sunulsa da aslında sizlere hiç uzak değil. Yeni nesil ( yani biz ) pek bilmeyiz o tadı, hayal meyal hatırlıyorum küçükken. Eskiler bilir işte, hadi yeniler de bilsin artık… Tanınmayı hak eden güzel bir tat çünkü.  Neymiş bu övgüleri alan sürpriz gıda ürün ürünü ?

Pakette ”  Yumurtalı makarna. “

Yumurta mı? Sevenler olduğu kadar sevmeyenler de var biliyorum.  Zaten bu ürün her kesim tüketiciye hitap ediyor, bu yüzden sizlere sunmayı tercih ettim . Durum şu ki, o yumurtayı hiç sevmeyen yiyemeyen , ağzına yumurta gelince “ istemiyorum, sevmiyorum .”  diyen çocuklarınız bu ürün sayesinde yumurta olduğunu farketmeden yumurta tüketimini sağlamış oluyor.  ( Nerden biliyorum, çünkü ben o çocuklardan biriydim, aramızda kalsın. ) Sadece çocuklar mı? Siz de belki bu durumdan yararlanabilirsiniz. Özellikle de hamileler de düşünülmüş tabi ki, yumurta tüketiminin gerçekleşmesi şart. Bunu sağlayacak üründen bahsetmek  de bizim görevimiz. Yumurta severlere gelelim, onlar da zaten bu tada aşık. Bunu duyduktan sonra hem ürünü alıp hem de üstüne iki yumurta çakmalarından korkmuyor değilim. Şaka bir yana, daha önce de çocuklar için renkli makarna üretiminden bahsetmiştim. Bu yeni düşünce de en az doğal renkli makarnalar kadar hoş.

Ürün incelemesine gelirsek,  bu pakette yumurtalı makarnanın 4 çeşidi bulunuyor raflarda. Bunlar, Yumurtalı bukle , Yumurtalı kırpık , Yumurtalı erişte , Yumurtalı uzun erişte. Bahsettiğim gibi normal makarnadan tek farkı içeriğinde yumurtanın da olması . Hani bazı insanların düşüncelerini okuyabiliyorum, “ Ne varmış , bunu zaten yapabiliriz. “ cümlelerine yabancı değiliz. Ön yargılar her zaman bizimle çünkü . Değil mi? Bunu her zaman yapabilsek böyle bir ürün üretilmezdi. Bu sandığınızdan daha çok emek isteyen bir üretim. Bu düşüncenin yanında “ Böyle bir şeyden haberimiz yoktu, teşekkürler “  geri dönüşünü almak da güzel bir duygu .

Yine de ben iki farklı tüketiciyi de seviyorum. Çünkü yeni ürünlerden haberiniz olmamasındansa, bu şekilde dönüşler yapmanız daha iyi. Bilinçli olmak önemli , beğenirsiniz ya da beğenmezsiniz ama böyle bir ürünün olduğunu, amacını, tüketici kitlesini bilirsiniz. İşte en güzeli bu. Bu arada yok öyle hemen sormak, biraz rafları kurcalayıp kendiniz bulun J                                                  

Sağlıkla kalın!

Not : “ Bu sefer makarna yumurtadan çıkmış . “               

Gıda Mühendisi – Nermin Özge Bilge

 
Toplam blog
: 385
: 303
Kayıt tarihi
: 20.02.15
 
 

Gıda Yüksek Mühendisi  ..