Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

28 Nisan '11

 
Kategori
İlişkiler
 

Pakize dün gece kocasından ayrı uyumuş...

Pakize dün gece kocasından ayrı uyumuş...
 

Milliyet.com.tr


- Pakize
- Efendim abla.
- Sen iyi misin?
- İyiyim abla
- Emin misin?
- İyiyim dedim ya abla.
- İyiyim derken bile, iyi olmadığın belli oluyor
- Aman abla, senden de bir şey kaçmıyor..
- Hadi söyle, dün benden sonra ne oldu?
- Bak şimdi; Dün ilk defa kocam bana, tamamen haklı olduğum bir konuda sinirlenip bağırdı.
- Bak hele sen şuna, ilk defa olduğundan emin misin?
- Eminim tabii abla.. Dört yıldır tanıyorum onu, iki yıldır da evliyiz; ne dün olduğu kadar sinirli gördüm, ne de öyle çok bağırdığını işittim.
- Belli ki bir sorun olmuş aranızda..
- Ufak - tefek sorunlar hep yaşadık ama böyle zamanlarda ikimiz de susar, bir müddet sonra sarılıp barışırdık.
- Aferin size. Bazı çifler de kavga ederler sonra barışmaya cesaret edemezler..
- Bizde öyle, barışmaya cesaret edemesek dahi, gece uyurken mutlaka sarılır ve ertesi gün devam ederdik hayatımıza.
- Evlilik de hoşgörü olmazsa o evlilik yürümez zaten.. Haa bir de sakin olmak lazım öyle zamanlarda..
- Bizde öyle yapmaya çalıştık... Dün o sakinleşmek için evden çıkıp hava aldı, ben temizliğe vurdum kendimi.
- Neden bu kadınlar kendileriyle ilgilenmek dururken ev temizlerler hiç anlamam.. Eee sonra?
- Bir müddet sonra eve geldi ama hiç konuşmadık.
- Bu çok normal ama.
- Dün ben ilk kez kocamdan ayrı uyudum.
- Buda çok normal..
- Teni tenime değsin istemedim
- Olabilir
- Sarılmak istemedim
- Olabilir
- Barışmak istemedim
- Olabilir
- Evlendiğimden bu yana ilk kez tüm gece ağladım.
- Olabilir
- Buda mı olabilir?
- Evet. Buda olabilir.
- Neden?
- Erkekler ağlamaz da ondan!.. (!)

**

''Melekler Yüreğinizden Öpsün''

Sabiha Rana

Diğer Yazılar: http://blog.milliyet.com.tr/Arsiv.aspx?UyeNo=612144&KategoriNo=281

İletişim: sabiharana@sabiharana.com

Facebook: Sabiha Rana | Facebook

Twitter: http://twitter.com/#!/sabiharana

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..