Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

22 Mart '09

 
Kategori
Siyaset
 

Pala Tayyip Video'su ''Öldürmeyeceksin!''

Pala Tayyip Video'su ''Öldürmeyeceksin!''
 

Pala Tayyip ''Benden Monşerlik Beklemeyin..''


''Pala Tayyip'' bu videoyu izleyin ve ölün.. Ama! Gülmekten... :)

Başbakan Erdoğan'ın tarihe geçen ''Davos'' restini, İbrahim Tatlıses'in seslendirdiği Pala Remzi şarkısının sözleriyle oynayarak, Sayın Erdoğan'a göre uyarlamışlar.. Şimdi bu video internette izlenme rekorları kırıyormuş.. Sağolsun dostlar banada yollamışlar.. Bu Pazar sabahında ne yalan söyliyeyim keyifle izledim.. Ben kusur kalmadığıma göre, bunu sayfamda hemen paylaşmalıyım dedim.. Yani üleşmeliyim, Sevgili Ümit Culduz Beyin kulakları çınlasın.. :)

Tabii bu arada öncelikle Sayın Erdoğan Beyefendinin yüksek anlayışlarına ve hoş görüsüne sığınarak, ''Pala Tayyip'' in şarkı sözlerini okuyalım ve sonra da bu hoş videoyu hep birlikte izliyelim.. Hayırlı Pazarlar efendim..

<ımg height="80" alt="Tam boyutlu görseli göster" src="http://tbn3.google.com/images?q=tbn:N07vlRvdOPn6_M:http://g.mynet.com/i/198/61519_0.jpg" width="53"> Benden Monşerlik Beklemeyin...

Pala Tayyip Şarkı Sözleri:

Tekbir aldım çıktım monşer avına,
Ben Asya'dan geldim Davos çayına,
Tüm lobiler birliğine de yüklenir,

Kasımpaşalı derler onun namıma vay vay,
vay vay Recep Tayyip...

Alem Tayyip'ten razı,
Alem Tayyip'ten razı,

Sordum namın verdiler,
Recep Tayyip dediler,
Kendisi monşer değil,
Hamasi dediler...

Tayyip monşereler posta koyarmış,
Havalanında halk karşılarmış,
Davos'ta tam saha Peres yaparmış,

Davos Fatihi derler onun namıma vay vay,
vay vay Recep Tayyip...

Alem Tayyip'ten razı,
Alem Tayyip'ten razı,

Sordum sarı çiçeğe annan baban var mıdır,
Çiçek der ki derviş baba Recep Tayyip Erdoğan...

PALA TAYYİP VİDEO Seyretmeniz için tıklayın!

<ımg src="http://2.gvt0.com/ThumbnailServer2?app=vss&contentid=e13f7a31a9004272&offsetms=75000&itag=w160&hl=tr&sigh=im_cdRT8pBF_JrkD8eFhFWY0o50">

''Melekler yüreğinizden öpsün''

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..