Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Şubat '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Palyaçolardan korkarım...

Palyaçolardan korkarım...
 

6 yaşından beri korkuyorum palyaçolardan. Ve bu o zamanlarda izlediğim bir filme dayanıyor. "Oyun".

Michael Douglas filmin başrol oyuncusu ve konuyu hatırlamıyorum ama sanırım devamlı evinde, işyerinde ve diğer bir sürü yerde karşısına bir palyaço çıkıyor. Nerden giriyor palyaço eve hiç anlamıyor. Gerilim filmi anladığınız gibi. Ve ben bir kere yetmiyormuş gibi birkaç kere izlemiştim o filmi. O zamanlar çok modaydı heralde bilmiyorum. Neyse işte ben o filmden beri korkarım palyaçolardan.
Tamamen bir korku filmi hasatasıyım. Çıkan bütün gerilim ve korku filmlerine giderim. Etkilenmem de kolay kolay. Ama eğer filmde bir palyaço varsa tüylerim diken diken olur. Hatırlıyorum artık hergün bir korku filmine gittiğim dönemler, sahnede ne olacağını falan tahmin edebiliyorum o derece. Dedim ki şimdi arkadaşıma bak şimdi biri çıkacak adamın önüne. Bizimki hemen sindi tabii bekliyor. Bende rahat rhat sırıtıyorum biliyorum ya birinin çıkacağını. Sen adamın önüne bir playaço atlamasın mı. O an attığım çığlığı bir ben bilirim bir de sinemadaki izleyiciler : ) Tamam herkes korktu ama ben salak gibi palyaço fırladı diye altıma edecektim. Ama normal zamanda falan hani sirke gittiğimde korkmam. O kadar da psikopatça bir korku değil bu. Sadece ortam olduğuda yani filmlerde falan.

Ben "oyun" filmini yapan adamı özellikle tebrik ediyorum. Üstünden bu kadar yıl geçmesine rağmen hala etkisindeyim filmin. O benim ilk gerilim filmimdi. Sinema dünyası da o adama teşekkür etmeli bence. Çünkü o film sayesinde korku ve gerilim sineması hiç kaybetmeyeceği yeni bir izleyici kazandı...

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..