Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '08

 
Kategori
Haber
 

Pamukkale Üniversite'sinde neler oluyor ?..

Pamukkale Üniversite'sinde neler oluyor ?..
 

Miliyet'ten...


''DENİZLİ'deki Pamukkale Üniversitesi , Eğitim Fakültesi öğretim üyesi Doç. Dr. Sadettin Sarı hakkında, aynı bölümde Öğretim Üyesi Yrd. Doç. Dr. Safi Avcı adına Facebook'da arkadaş grubu kurduğu iddiasıyla dava açıldı.(Milliyet)''

Pamukkale Eğitim Fakültesinde neler oluyor ?..

2001 'de aynı sinemada, seyretmiştik bu filmi !..

Bu, oradaki ikinci skandal !..

Bilim ve sanat üretmek varken...

''Film üretmek'', resim bölümünün işi mi ?..

Yontu yapın...

Ebru yapın...

Resim yapın...

Grafikler sergileyin !..

Bırakın film işini , radyo-TV-Sinema bölümü yapsın !..

Face Book'u kirletmeye kimsenin hakkı yok !..

İnternet özgürlüğümüze zarar vermeyiniz !..

İleşim hakkımız zedelenmesin !..

Lüzumsuz işlerle uğraşırken,

Atölyeyi kime teslim ettiniz ?..

''Hocamın arkadaşlık teklifini kabul ettim !..''

Hoca çıldırıyor !..

''Olamaz böyle bir şey !..''

Masumiyet varsa...

Hoca-öğrenci arkadaşlığı suç mu ?..

Bu işte bir bit yeniği var !..

Çağdaş İletişimde amaç ne ?..

Bilimsel paylaşım olanağı varken...

Dünya ayağınıza gelmişken...

Sanat yerde sürünüyor...

Hocasıyla, öğrencisiyle...

Arı gibi çalışın !..

Sergiler yapın !..

Kokteyllerle kutlayın !..

Ülkemiz ve Dünya tanısın sizi...

Sanatınızla tanının...

Skandallarla değil !..

Özay Gönlüm'le sevmiştik Denizli'yi...

''Asmam Yıkıldı
Suyu Sıkıldı
Bugün Çil Horozu Duymadım
Canım Sıkıldı
Amanın Canım Sıkıldı ...''

Türküleriyle coşmuştuk...

Sızlatmayın kemiklerini...

Denizliye, güzide eğitim kurumuna, haksızlıktır bu !..

Bir de öğretmen olacak bunlar !..

Çocuklarımızı teslim edeceğiz !..

Resim bölümünde okumak isteyen...

Orada öğretim üyesi olmak isteyen...

Binlerce yetenekli gencimiz var...

Adam gibi görev yapmayacaksanız,

Aklı başında okumayacaksanız...

Terk edin oraları !..

Gazetelerde sanat resimlerinizi görelim...

Skandal resimlerinizi değil !..
 
Toplam blog
: 1521
: 1639
Kayıt tarihi
: 23.06.07
 
 

İnsan yontmakla geçti ömr-ü baharı... Güzel ve canlı heykeller yaptı... Kimisinin içi çabuk boşal..