Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Aralık '20

 
Kategori
Türkiye Ekonomisi
 

Pandemide Maaşlara Zam Olmaz

Asgari ücret gerçekten düşüktü ama ben hükümetin ve işverenlerin yerinde olsam diğerlerine zam yapmazdım.

Kerim Korkut kimseye benzemez. Kim ne düşünür umurumda da değil. Ben yanlış buluyorum.

Üç kuruş beş kuruş her neyse zam aldınız kurtuldunuz mu? Erdoğan aslında tam da bu işin adamı. Masaya yumruğunu vurur ülkemizin içinde bulunduğu durum nedeniyle bu yıl zam yok derdi.

Peki zam almasak ölür müyüz? Belki birçok şirket zaten üretimleri kısıtlı, bu yükü kaldıramayacak. Ondan sonra niye bu kadar işsiz var, olur tabi, kimse ülkeyi düşünmüyor ki.

Ben Kerim Korkut assalar doğruyu söylerim. Bu yıl bizim maaşlara zam yapacak durumumuz yok. Bizlere yapılan zam ülkenin geleceğinden çalınma.

Amerikalı yaptırım uyguluyor hiç mi onurunuza dokunmuyor? 100-200 lira zammı da almayıver ne olacak. Bununla işsiz insanlarımıza iş imkânı yaratılsın. Yeri geldiğinde vatanseverliği kimseye bırakmıyorsunuz.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..