Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Mart '09

 
Kategori
Seçim
 

Pandoranın kutusu açıldı

Pandoranın kutusu açıldı
 

Meğer vatandaştaki timsah gözyaşıymış.


Evet evet pandoranın kutusu açıldı, dün yani 29 Mart 2009 akşamı pandoranın kutusu açıldı iller bazında seçmenin dürüstlüğü sandıktaki tepkisi gözle görüldü bunu inkar etmemek gerekir, ülke halkı büyük bir tepki gösterecek diye düşünürken düşüncelerimde yanılmışım bunu kabul ediyorum.

Yanılgı payım pek fazla olmasada İstanbul ve Ankara'da issizlik yok artık buna inanıyorum, esnaf ise kepenk kapatmada şov yapmış, Antepte sanayi bölgesinde işsiz kaldık diye sızlananlar ise tamamen yalan ve uydurmadan ibaret olduğunu gördük cebinden 50 kuruş çıkartarak parasız işsizim diye ağlayanlara artık kim inanır?

Demek ki ülke halkının %40 zevki sefada yaşıyor açız diye bağırıyor isyan ediyormuş gibi görünüyor bu ikiyüzlülük değilse nedir?

Sayın başbakan kepenk kapatan esnafa işini bilmemezlik ediyorlar demişti ya gerçekten kızmıştım, ama şimdi başbakana inanıyor kızmıyorum, görüyorumki işsizi esnafı sanayicisi kırsal kesimdeki köylü vatandaşın değeri 2 ton kışlık yakacak kömür ve aldıkları 150-200 tl den ibaretmiş, kış boyu yaksan çekleri bozdursan harca harca bitmez.

Artık ne esnafa ne de battım diyen sanayiciye inanıyorum bir daha şov yapmasınlar tv kanallarında, yalancı çoban bir kere kandırır bir daha inanan olmaz, başbakan doğru söylüyormuş ve haklıdır da, vatandaştan görmek istediğim tepkiyi göremedim.

İktidar 17 belediye başkanlığını kaybetmiş bu ciddi bir kayıp olmamakla beraber ülke geneline bakıldığında muhalefet hüsrana uğramıştır, vatandaşın sandıkta tepkisini göstermesi gerekirken kaderine boyun eğercesine suskun, tepkisiz, uçurumdan atlayan koyun sürüsünü andırıyor, vesselam balık hafızalı bir millet olmuşuz.

Yine eşşeği saldık çayıra mevlam kayıra demekten başka çaremizde yok.:)))

 
Toplam blog
: 193
: 517
Kayıt tarihi
: 28.02.08
 
 

Sinop doğumluyum, ülkesini ve ulusunu seven bir vatansever, her ay devlete düzenli vergisini ödeyen ..