Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Nisan '07

 
Kategori
Aile
 

Panik yok

Panik yok
 

Habersiz kalmak, haber alamamak, ulaşamamak ve de bunu kocaman bir olay haline getirerek iki kişilik telaş, endişe ve sinir harbine dönüştüren kelebeğim (kızım)

Deniz paşam askerden izinli olarak geldi gelişine sevindik ve sınav için Ankara’ya yola çıktılar sevgili gelin kızımızla. gelin kızımız şoför uzun yol, endişelendim elbet...

-Sağdan sağdan yavaş yavaş gidin dedim. Yalnızda değillerdi aslında, aklımonlarda kaldı , akşam kelebeğimle rastladıkdık msn de.

Ağzımdan kaçırdım gelinimizin kullandığı araçla yola düştüklerini...amanın arıyoruz yok... her ikisinin telefonuna da ulaşılamıyor, hımm diyorum, vardılar Ankara ya hadi sinemaya gidelim dediler, yada tünelden geçerken telefon çekmiyordur* şarjları bitmiştir, bunlar iyi senaryolar.

Kötü senaryolarla 3 dizi çevrilir, hırsızlar denize uçan otomobil vs vs... diğerlerini yazmıyorum, tam bir korku tüneli.

Kalacakları yeri de bilmiyoruz, Kaç bilinmeyenli denklem, kelebeğim tam panik, kızıyor bana, neden uyarmadın onları... varınca arasalardı, gerildim, çok gerildim...

Sonra eldeki delillerle bir şekilde ulaştık, şarjları bitmiş...şarjlar bile birininki bitince öbürü ... hım ben de bitmeliyim... sözlümün şarjı bitmiş.. ben çalışırsam ayıp olur dedi sanırım...

buna tesadüfün ve devenin bale pabucumu denir.. iğne deliğimi...(acılar parkına özendim)

iyi haberler sonrası, bu kez de babaannemizden haber alamayan paşamız...beni aradı...haydaaa!!! ne işin var çayda hadi onu arayayım derken.. şalter attı, tanrımm... nedir bu...?? benimi, sabrımı mı sınıyorsun....hadi karanlık da el yordamı açtım şalteri..bulaşık makine sına yeniden bastım...yine attı...

kara bahtım kem talihim
taşa bassam iz olur iz olur anam anammmm iz olur

ağustosta suya girsem
balta kesmez buz olur
buz olur buz olur anam anaaam buz olur

ben feleğe neyledim
kırdı kanadımı kolumu
heder eyledi heder eyledi anam heder eyledi...

yavriii yavriiiiiiii

huma kuşu yükseklerde beslenirrr....(elim kulağımda...)

iyi haber, babaanne iyi... kiracısı ile gezmeklerde, bulaşıklar durmada.. bennn yazmak da...hayat akmada....sureyyam gitmede, sevgi ile kalın...

 
Toplam blog
: 292
: 1094
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Yazmaktan hoşlanan... Kelimeleri renklendiren bir sihirbazım ben.. Bodrum'da yaşamaktayım.. Sev..