Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Haziran '07

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Panik

Panik mi stres mi?

Çoğunlukla erkeklerin yaşadığını zannederdim. Evliliğe hazırlanırken kafalarının karışmasını...

Meğerse bayanlarada oluyormuş... ( Nişanlım duymasın. )Belli etmemeye çalıştıkça daha bir belli oluyor sanki.

Alışık olmadığımız bir hayata atılmak üzere olduğumuz için midir, yoksa, yoksa bizler mi büyütüyoruz? Daha önce böyle birşey yaşamış birilerinle karşılaşmamıştım. Olağan birşeymi acaba merak ettim doğrusu.

Neyse... İnşallah az hasarlı atlatırız. Daha önceki yazımda yazmıştım, biz fazlaca şanssız bir çifttiz.

Ya büyük hasara uğrayanlar...

Geçtiğimiz günlerde bir arkadaşımla sohbet ettik. Uzun süreli bir birliktelikleri vardı. Evliliği düşünüyorlardı... Herşey yolundaydı yani.

Sevgilisinin ailesinden haber gelmiş. Ailene haber ver, gelip seni isteyelim diye. Ne olduysa o anda olmuş. Bir anda vazgeçtim demiş. Gelmeyin istemiyorum demiş. Elle tutulur, gözle görülür hiç bir sorun yokken, herşeyi ters gelmeye ve hiçbirşeyine tahammül edememeye başlamış.

Şimdi bu evlenmek üzere olan kişilerin yaşadığı bir kafa karışıklığı, bir panik mi yoksa gerçegi görmek, idrak etmek gibi birşey mi?

Üstelik hala deliler gibi de sevdiğini söyledi. Yaşadığını ve şu anda hissettiklerini gözlerimin içine bakarak anlatırken göz yaşlarını tutamadı...

Canım arkadaşım...

Umarım geleceği o güzel yüzü gibi olur.

 
Toplam blog
: 9
: 743
Kayıt tarihi
: 08.06.07
 
 

Konya Selçuklu Üniversitesi'nde Bankacılık ve Sigortacılık bölümünü tamamladıktan sonra, işletme böl..