Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Haziran '15

 
Kategori
Seçim
 

Panik

Panik
 

görsel neten


Prensip olarak sıraya girip beklemem gereken yerlere çok erken giderim. Örneğin, hastane, banka, belediye, seçim mekânı vs. Bu gün 2015 Millet Vekili seçimi yapılacak, eşim seçmen kâğıtlarımızı zamanında alıp bana saklamam için verdi. 2 seçimde Fethiye’de oylarımızı kullandık.

Oy kullanma saatleri 8-17 arası olduğu için sabah erken saatte kalkıp kahvaltı ettik hazırlandık. Seçmen kâğıtlarımızı ve nüfus hüviyet cüzdanlarımızı çantamın ön gözüne koydum. Sat 7.45 de arabamızla evden ayrıldık. Oy kullanacağımız İlkokul arabamızla evimize 5 dakika uzaklıkta. Arabalar ilkokulun bahçesine park etmişlerdi, çabucak inip ilkokuldan içeriye girdik. Mahalle muhtarı karşıladı, çantamdan seçmen kâğıtlarımızı çıkarttım üstündeki sandık numarası yazılı yerleri aradık, maalesef yoktu. Bizim için sürpriz olmuştu, paniğe kapıldık, muhtara seçmen kâğıtlarımızı verince. “Bunlar bir önceki seçime ait” demez mi? Eşim ve ben çok üzüldük ve bir an kâğıtları kaybettik diye düşündük, arabaya atlayıp eve geldik.

Odamda komodinin gözündeki kıymetli evrakları sakladığım çantayı çıkarıp tüm evrakları döktüm ve sevinerek eşime: Buldum diye seçmen kâğıtlarını verince eşim bakıp:” Bunlar Ankara’da daha önce kullanılan kâğıtlar lütfen bunları yırt.” Deyince ben yine panikledim ve yine aramaya başladım, nihayet pasaportların içinde kâğıtları buldum. Yine arabaya atlayıp seçim yapılan ilkokula vardık, çok şükür salimen oylarımızı kullanıp rahat bir nefes alarak evimize döndük.

İnşallah adil ve olaysız bir seçim olmuştur, Milletimize hayırlı olması dileği ile.

NAHİDE ÇELEBİ

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..