Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Temmuz '11

 
Kategori
Mizah
 

Panpişim Panpişsin Panpişler

Panpişim Panpişsin Panpişler
 

PANPİŞŞŞŞŞ


Sevgili pampişleer. Nasılsınız İnşallah ? Gününüz güzel geçsin huzurunuz kaçmasın bir yerlere. Ben birazdan Hawai donumla havuza atlayacağım. Suda boğulmadan önce son tivitim bu :)) Pampiş diye başladığıma bakmayın valla bu pampişizm rüzgarı aldı başını gidiyor cebeci mezarlığına doğru :) Dilime pelesenk oldu sanırım istemeden. 

Sevgili büyük adam Nietzsche ne demiş : " Sevilmis olma istegi kendini begenmisliklerin en büyüğüdür. " Ne de iyi demiş değil mi ? Sanırım bu pampiş hanım kendinin sevildiğini sanıyor ama sadece çıplak bir objeden başka bir şey değil. Onun da farkında değil. Yoksa durup dururken ve hiç ortalarda yokken bir anda nasıl özellikle erkeklerin baş tacı oluverdi ? Tamamen tensel bir olay bence :) Yurdumda ne yazık ki gündem ayran gönüllü. Bir anda gönlü başka biyerlere kayıveriyor. Birgün uyanıyoruz aha Aziz'i içeri almışlar, arkasından bugün de Tayfur Havutçu, İbrahim Akın, Serdar adalı. Ertesi gün sarışın pampiş t..ter'ına yeni cıbıldak resimler koymuş herkes milyonlarca tıklamış ! . . . 

Neyse pampişler sizleri de fazla sıkmak istemem. Ben şimdi leğene suyu doldurdum balkonda güneşleneceğim vücüduma sürdüğüm tereyağıyla :=)) Bu yanmadan önce son yazım :
" Bir insan kendini hep çok büyük işlere adadiginda, onun baska bir yeteneginin olmadigi pek görülmez. " 

NİETZSCHE 

 
Toplam blog
: 749
: 1983
Kayıt tarihi
: 11.10.07
 
 

Yazmanın hayatın akışının bir parçası olduğu kanısındayım. 6 Mayıs 1982'de doğdum ve İstanbul Kar..