Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

04 Aralık '06

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Papa' yla papaz olduk!

Papa' yla papaz olduk!
 

Papa' yla Papaz Olduk Ama Trafikte!

' ' PAPA' NIN MÜSLÜMAN OLDUĞUNU BİLİYOR MUYDUNUZ? ' '

Bir varmış bir yokmuş derken, sabah olmuş erken.. Geldi gelecek derken, uçtu gitti dünden ama hala düşmedi gündemden.. Kim mi?

Kalbinin bir kısmı burada kalan o yüce insandan söz ediyorum.

Yani Sayın Papa Hz. den.

İstanbul'da 72,5 millet yaşar derler ya işte o 72,5 milletin topunu birden Sayın Papa Hz. istemeden de olsa günaha soktu.. Neden mi? Çünkü bizde bir söz vardır,'' Herkes kendine Müslümandır.''diye...

Aç kulağını sağır dünya sana söylüyorum... Şimdi ağzımdaki baklayı çıkarıyorum.. Ve şimdi yer yarılacak benim bu dediğim billahi de dosdoğru çıkacak... Çingen Sabiş demedi demeyin bunu ilerde tarih te yazacak.

''SAYIN PAPA'NIN MÜSLÜMAN OLDUĞUNU BİLİYOR MUYDUNUZ? '

Yaaaaaa

DUYDUK DUYMADIK DEMEYİN HABERİN AS’INI BENDEN DİNLEYİN...

Sizce Sultanahmet camii'nde neden Müslüman, Müslüman dua etti Sayın Papa?

Bence Müslüman olduğu içindi!

Papa Müslüman olduğu günün ertesi gününden beri içinde seri şekilde fırtınalar esiyordu Türkiye'ye Kutlu Şehir İstanbul'a gelmek için...

O kadar sabır ve inançla yol aldı ki bu uğurda nihayet Papalığa kadar yükseldi ve Müslüman bir Papa olarak ülkemizi ziyarete geldi...

Yıllardır özlemini çektiği hayalini kurduğu Ayasofya Müzesi'nin karşısındaki Sultanahmet Camii'nde kıyama durdu ve duasını buyurdu.. Hem de bütün dünyanın gözleri önünde...

Papa'nın cansız olsa da gözleri açık olmayacak artık.. Çünkü Papa erdi muradına biz İstanbul'lular çıktık trafik cehenneminin kerevetine...

Sevgili Papa, biliyorum güle, güle gittin.. Şükür Allah’a saçına başına aklına bir zarar gelmedi ülkemde.. Benim size özel bir sürprizim var.. Hissediyorum ki sizde çok sevineceksiniz... Şimdi hemen matbaada teberru makbuzlarını bastırmaya gidiyorum.. Sonra Avrupa hepbirliğinde kapı kapı dolaşıp yardım toplayacağım ve bu yardımlarla da size çingen Sabiş sözü veriyorum Vatikan’a cami yaptıracağım tabi Allah'ın izniyle inşallah.. Yeter ki siz bir daha o kadar yaşınızla başınızla zahmet edip buralara kadar yorulmayınız... Siz kutsal Vatikan’ın bahçesinde huzurla dolaşırken canınız ne vakit çekerse hatta beş vakit kıyama durmak için o camiye gidebilirsiniz.. Biz de bundan sonra kendi günahlarımız için tövbe eder, trafiğin düzelmesini ve bir daha böyle rezil olmamamız için Allah'a dua ederiz..

İstanbul'dan Vatikan'a baki selam...
Çingen Sabiş.

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..