Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Papatya çiçeğim Ahmet Balcı'ya

Papatya çiçeğim Ahmet Balcı'ya
 

TEK PAPATYA


SEVGİLİ AHMET BALCI,

Üç beş ay önce idi; oğlum ile kahvaltı yaparken bir papatya saksım yere düştü.

Ben gayri ihtiyari ' Eyvah Ahmet düştü' dedim. Oğlum gülmekten kırıldı. Ve açıkladım o saksının söz veridğim gibi Ahmet Balcı için ekilen papatyalara ait olduğunu. Benim bir yazıma yazdığınız yoruma cevaben söz vermiştim size.

Yazılarınızı okuyordum, her zaman yorum yazmasam da...

Hoş dönüp bloglarma bakacak olursanız benim de zor bir sene ve dönemler geçirdiğimi zaman zaman yazamadığımı göreceksiniz.

Bence direnmeli yazmaya ve anlamaya çalışmalı.

Kendinizi bir şey zannetmeye gelince: Okuyan yazan ve kendini bir şey zannetmeyen her insan çok büyük bir şeydir bence.

Gelin anlaşalım bu bir ara verme olsun; veda değil.

Yazmak , sormak , soruşturmak bir isyandır , bir paylaşımdır ; bir ışıktır karanlıklara. Şimdi siz bunları yapmayan biri mi olacaksınız?

Şahsen tanışmadık; telefonla konuşmadık ancak ve ancak ben burada siz orada idiniz biliyorduk. Tüm diğer blog yazarları gibi...

Ve evimde hiç tanımadığım Ahmet Balcı için gelecek bahar çiçek ekmek üzere ( yine papatya) bir saksı var.

Ne olacak şimdi?

 
Toplam blog
: 106
: 680
Kayıt tarihi
: 17.07.07
 
 

Güneydoğu Anadolu bölgesinin Siverek  ilçesinden çıktım; üstüne Maarif Kolej eğitimi aldım ve tıp..