Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Temmuz '10

 
Kategori
Mizah
 

Papatya gülmece

Papatya gülmece
 

"RESİM:ALINTI" "Ben de hiç itirazsız beni bekleyen o kızıl saçlı kıza giderim."


ELİF & SELÇUK  

4. BÖLÜM  

Evlendikten birkaç ay sonra…  

Hava kararmıştı. Elif ve Selçuk yatak odalarına çekilmişti.  

Selçuk sarıldı karısına, saçlarını okşamaya başladı.  

E:Selçuk. Olmaz hayatım. Başım ağrıyor.  

S:Ya demek olmaz. Sen istedin küçükhanım. Ben de hiç itirazsız beni bekleyen o kızıl saçlı kıza giderim.
 

E:Nee? Selçukçuğum, aşkım. Yanlış anladın. Ben sadece başlamadan önce bana bir aspirin getirir misin diyecektim.  

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..