Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Temmuz '10

 
Kategori
Mizah
 

Papatyaca gülmece

Papatyaca gülmece
 

"RESİM:ALINTI""Hadi Selçukçuğum. Hadi aşkım. Bir an önce git."


ELİF & SELÇUK

6. BÖLÜM

Bebek attaaa.... Gitmiş...

Elif bebeğini kaybetmenin acısı ile dolaşır malik hanenin bahçesinde. Selçuk elinde bir demet sarı lale ile gelir. Yaklaşır yanına.

S:Elif… Çok özledim seni. Bu sarı laleler senin için hayatım. Gerçi benim en güzel çiçeğim sensin ama.

Elif dudak büker.

E:Kaç gündür ayrısın benden. Özledin de getire getire bu sarı laleleri mi getirdin ha.? Şimdi sen bunları çiçek pazarından almışsındır Allah bilir.

S:Ama hayatım şarkı öyle diyor da ben o yüzden şey etmiştim.

Elindeki buketi kafasına indiriverir Elif.

E:Ya ben boşuna mı baba evine döndüm. Yokluğumu anla. Kıymetimi bil. Anla bakalım bir bensiz hayatın ne kadar anlamsız olduğunu. Ben yokken kim senin ruhunu temizleyecek ha? Kim ilaç gibi gelecek sana? Bir temizlik malzemesi bile kaç para. Sen git bu çiçeklerin yerine deterjan falan al da kendi kendine yaralanan ruhunu temizle.

Bir daha ki sefere de gelirken. Faik Sönmez’den bir gece elbisesi al. Sonra beni şık bir restorana yemeğe götür. Orada da bana kırmızı kadife kutunun içinde yakut bir yüzük hediye et de benim de ruhum temizlensin. Atlatayım şu depresyonu. Hadi Selçukçuğum. Hadi aşkım. Bir an önce git. Anca tamamlarsın istediklerimi.

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..