Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Kasım '09

 
Kategori
Şiir
 

Papatyaca hanımın çiftliği

Papatyaca hanımın çiftliği
 

"RESİM:ALINTI"Yaktım dün gece gaz döküp de Senden kalan her anıyı


ESKİ KARIMA

Kurşun üstüne kurşun sıktım

Varak çerçevedeki solgun resmine

Benliğimden “çık, git” istedim

Rahat bırak beni

Yaktığım eşyaların değildi

İlk günkü gibi gözlerimin önünde

Canlı olan hayalin

Kurtulmaktı senden bütünüyle

Yeni bir hayata yelken açmaktı.

Yeniden sevmekti bir kadını

Sıcak koynunu hissetmekti yüreğimde

Başardım eski karım, başardım

Seni yüreğimde de öldürmeyi başardım.

Artık ne müsekkinlere ihtiyacım var

Ne resminin karşısında saatlerce oturmaya

Soğuk yalnızlığımı nefesiyle ısıtan

Biri var bundan böyle hayatımda

Sevdim onu belki de senden çok

Affet beni eski karım

Yaktım dün gece gaz döküp de

Senden kalan her anıyı

Küle döndün gözbebeklerime vuran alevlerde

Sen gittin

O kaldı benimle.

20.11.2009

 
Toplam blog
: 755
: 776
Kayıt tarihi
: 13.06.07
 
 

Ankara'da doğdum. İlk, orta, lise ve üniversite eğitimimi Ankara'da tamamladım. AÜİF iş idaresi b..