Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Ocak '09

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Papatyam

Yaşları ilerlemiş ve aşktan ümidi kesmiş iki insanın bir evlendirme programında karşılaşmasıyla değişen hayatlarının hikâyesi… Televizyonda evlenmek kolay peki ya sonrası? Bu evlilik yalnızlıklarına çare olacak mı yoksa bir yastıkta iki yalnız olmaya devam mı edecekler?

Evde iş güç derken akşam yemek telaşesinden arta kalan zamanımda beğendiğim bir kaç dizi ve filimlere vakit ayırdığım günlerden olan dün akşam üzerimde hakim olan stresi birazcıkta olsa attım. Nasıl mı ?

Bir süre ekranlardan uzak olan bu tür programların yeniden çeşit çeşit isimlerle boy gösterdiği bir dönemde bir çeşit traji komik görüntülerin ve söylemlerin de zikredildiği izdivaç programlarını çok güzel bir şekilde ti'ye alan bir dizi gördüm. Doğrusunu söylemek gerekirse başarılı buldum ve eğlenerek izledim. Esra Erolun hareketleri aynen yapılmıştı. Bir tek Sayın Semra hanımın yaptığı programdaki gibi sütüdyodan millet kovulmamıştı. Bayılıyorum Semra hanıma ve Esra Erol'a biz böyle komedileri sanırım hakediyoruz. Elbette güzelliklerde yaşanıyor ama titreye titreye bastonlarıyla gelen beyfendiler ve zengin, evi, arabası, sosyal güvenliği olan beyleri evlenmeye ikna etmeye çalışan hanfendiler olmasa seyircilerin hali nece olurdu acep...

Hele hele ön sırada oturupta alkış tutanlar ve sohbet ortamı yaratanlar varya aslında onlar daha komik. Neyse gelelim asıl konumuz Sayın Metin AKPINAR'ın oyunculuğuna bayıldım vallahi. Eski günlerini aratmıyordu. Birde yanında Sayın Zeki ALASYA olsaydı işte tadına doyulmayacak şu karamsar günlerde bizleri doyasıya gülümsetecek şahane bir dizi olurdu. Yinede çok beğendim.

Aksiyon filim ve dizilerindense benim tercihim gülümseten dizi ve filimlerden yana olacaktır.

Saygı ile

 
Toplam blog
: 70
: 546
Kayıt tarihi
: 09.05.08
 
 

Ankara'da yaşayan çalışan ve ayakta durmaya çabalayan tipik bir Karadenizliyim. Öfkem de sevgim de K..