Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Haziran '12

 
Kategori
İnançlar
 

Papazın Kızı Cami’den etkilendi Nikahını orada istedi..!

Papazın Kızı Cami’den etkilendi Nikahını orada istedi..!
 

Amerika’da ki Papaz okulundan mezun bir babanın kızı Heatter, Ordu Organize Sanayii Camiinden etkilenerek nikahını burada kıydırmak istediğini söyledi. Türk bir eş adayı bulan Amerikalı Heatter okunan ezanın sesinden, secdeye konulan alınlara kadar her şeyden çok etkilendiğini belirterek İslam dinini daha detaylı araştıracağını belirtti

Yapımı biten ve yarın Ordu İl Müftüsü Mustafa Kolukısaoğlu tarafından açılarak 5 vakit ibadet yapmaya hazır halde cemaatini bekleyecek olan Ordu Organize Sanayi Camii enteresan bir olaya tanıklık etti.

Geçtiğimiz hafta içerisinde öğle namazı vaktinde Amerika Birleşik Devletlerinden gelerek ezan sesini duyduktan sonra Camiyi incelemeye başladı. Kendisi yakında Ordu’ya gelin olarak gelecek olan ve babasının Amerika Birleşik Devletlerinde bulunan bir papaz okulundan mezun olduğunu belirten Heatter camii içerisine girerek kılınan namazı izledi ve cami hakkında bilgiler alarak belki şimdi Müslüman olmayı düşünmüyorum ama İslamiyet’i daha detaylı bir şekilde araştıracağım, ama nikahımı bu camide kıydırmak istiyorum açıklamalarında bulundu.

Cami İmamı, “Bu Secdeyi Allaha Bizlere Verdiği Nimetler İçin Günde Beş Vakit Yaparız” Dedi Heatter Kendinden Geçti…

Heatter caminin iç dizaynından ve minareden çok etkilendiğini belirterek; “benim babam papaz okulu mezunu ve bir Türk’le evlenmeme izin verdi. Okunan ezandan ve gösterilen ilgiden çok mutlu oldum. Kıldığınız namazı izledim yere eğilip alnınızı yere koymanız beni çok etkiledi. İmam bu secdeyi Allaha bizlere verdiği nimetler için günde beş vakit yaparız demesi beni çok düşündürdü belki şimdi Müslüman olmayacağım ama bu saatten sonra İslam dinini araştıracağım ve nikâhımı da bu camide kıydıracağım dedi.

Ardından cami görevlisi Mustafa Yaşar Amerikalı bayana müftülük adına bir Kuran-ı Kerim hediye etti.  Efecan Yılmaz

 
Toplam blog
: 59
: 324
Kayıt tarihi
: 19.04.12
 
 

Çocukluğumdan itibaren sadece izlemeyle yetindiğim haberlerin artık içerisinde bir birey olarak d..