Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Temmuz '10

     
    Kategori
    Çalışma Yaşamı
     

    Para, huzur, eğitim

    Para, huzur, eğitim
     

    Kış güneşi


    Üniversiteye gitmek istiyordum ama nasıl yapacaktım, 24 yaşına gelmiştim vatani görevimide icra edeli 3 sene olmuştu, ama umudumu hic yitirmedim özel sektörde çalışıyordum hatırı sayılır ücret alıyordum ama çalıştığım iş sosyal hayatı yaşamaya engel, aileden uzak, kelle koltukta (Doğuda yol şantiyesi) vb.sıkıntıları olan bir iş olunca ders falan çalışmak zor oluyordu ya işi bırakıp ders çalışacaktım ya da özel bir üniversitede sıradan bir bölümde okuyacaktım, başka çarem yoktu özel üniversite daha cazip geldi bana ama parasız imkansızdı (para para para)... Artık hesap yapıyordum , biriktirmiş olduğum param ve bazende çalıştıgım iş yerine kiraladığım bir arabam vardı benim tek güvencem bunlardı , okula gitsem 2 yıl yetecekti bana, risk almam gerekiyordu çünkü; arabam vardı, param vardı çalıştığım pozisyon açısından iyi bir çevreye sahip olmuştum ama mutlu değildim o yüzden bunlardan vazgeçip öğrenci olacaktım, ben öğrenci olmayı seçtim..

    Aileme konuyu açtığımda kimsenin desteğini alamadım ve gitmem halinde hiçbir maddi yardımda bulunmayacaklarını özellikle söylediler ama ben vazgeçmedim ailemide karşıma aldım ve KKTC Üniversitelerinden birinde özel yetenek sınavı ile yerleştirme yapılan Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümünü kazandım.. Bu sene 3.sınafa geçtim derslerim de sorun yok... Aile bireyleri bazı şeylerin farkına vardı ki maddi ve manevi beni desteklemeye başladılar.. Belki çok param olacaktı daha iyi arabalar alacaktım kendime ama huzurum olmayacaktı çünkü neden okumadım diyecektim... Ben paradan vazgeçip, Okumaya seçtim o kadar üniversite mezunu iş bulamazken, ben yine okumaya seçtim....

     
    Toplam blog
    : 1
    : 326
    Kayıt tarihi
    : 16.07.10
     
     

    1984 Mardin/Midyat doğumluyum..KKTC de öğrenciyim.....