Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Eylül '08

 
Kategori
Mizah
 

Para konuşur mu konuşur?

Para konuşur mu konuşur?
 

Yazısız...


Yargı kararları duruma göre değerlendirilir!

Çıkarlarımız doğrultusunda karar verildiği zaman “Adalet yerini buldu.” demesini biliriz.

İşine gelince kararı eleştirme.

Gelmeyince ortamı gerginleştirme.

Politika işte bu!

Vatan gazetesinin haberine göre Başbakan çok kızmış!

Olsun, biz yurttaş olarak alışığız Tanrıya çok şükür!

Doğduk doğalı fırça yiyoruz memlekette.

Abiden fırça.

Babadan fırça.

Anadan fırça.

Öğretmenden fırça.

Bakandan fırça.

Bakmayandan fırça.

Hakimden, hekimden fırça.

AB’den fırça.

ABD’den fırça.

Köseleden ayakkabı olduk cümleten!

Başbakan “Ben Türkiye Cumhuriyeti Başbakanıyım, neymiş, birine ‘sayın’ demişim? Ben mahkum edileceksem, hakkı verilir. Üç kuruşluk tazminat olmaz!”

“Yayın özgürlüğü, insan onurunun çiğnenmesine bir mazeret teşkil edemez. Bunu her zaman söylüyorum. Bakıyorsunuz, medya dünyasında böyle bir anlayış var. Sınırsız özgürlük... Yok böyle bir şey. Bu, Türkiye için de, Avrupa için de, dünya için de geçerlidir. Sınırsız bir özgürlük hiç bir yerde olamaz. İster yazılı, ister görsel olsun. Hiçbir medya mensubu, kalkıp da benim özgürlük alanıma giremez, saldıramaz, hakaret edemez. Ama şimdi öyle şeyler çıkıyor ki bakıyorsunuz hakaret, ağır eleştiri kavramına giriyor. Bunu da anlamak mümkün değil. Hele siyasetçiyseniz yandınız. Siyasetçiye hakaret, hep ağır eleştiri olarak değerlendiriliyor.”

Aslında mahkeme sınırsız özgürlük olmadığını söylüyor özetle. Kim olursan ol her şeyi söyleyemezsin diyor(Blogcunun ara notu).

Başbakan“Ben Türkiye Cumhuriyeti Başbakanıyım, neymiş, birine ‘sayın’ demişim? Ben mahkum edileceksem, hakkı verilir. Üç kuruşluk tazminat olmaz!” .

“Üç kuruşluk tazminat olmaz!”

Ben de kırıldım şahsen kardeşim sahiden. Şimdi elin gavuru çıkacak diyecek ki; “Ederin kadar konuş!” düşünebiliyor musunuz uluslararası skandalı…

Ben bu duruma katlanamam.

Blogda üç gün yas tutulacak!

57 YTL bile değil!

Videolar dönüp duruyor Youtube’de.

Adamın biri altına yorum yazmış, parsına güveniyor belli…

Zaman kötü, paranın gözü kör olsun e mi!

gazetevatan

Haber kaynağı Vatan Gazetesi.

Blognot:Stoktan

 
Toplam blog
: 1114
: 827
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Ankara'da yaşar, dünyalı,aynadaki görüntüsüne muhalif, vicdan hesapları yapmaktan yorgun, yaşanıl..