Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Temmuz '09

 
Kategori
Basın Yayın / Medya
 

Paralarını alamayan yarışmacılar .

Paralarını alamayan yarışmacılar .
 

Metin'in yarışmasından.


Türkiye'nin hatta bir çok ülkenin izlenen yarışması oldu VARMISIN YOKMUSUN yarışması. Yaşamlarıyla ve davranışlarıyla ilgi çeken bir aile kurmayı başardı Acun Ilıcalı. Hatta formatı öyle bir frekansa çekti ki, kimi zaman kanserli hastaların, kimi zaman engellilerin, kimi zamansa yardıma ihtiyacı olan insanların ışığı olmayı başaran bir program haline getirdi yarışmayı. Onların hayatı bizim hayatımız oldu. Bende o ailenin çok tanınan fertlerinden biri oluverdim Acun Ilıcalı sayesinde. Nursel'le ağladık, Hekim'le güldük, Mevlüt'e üzüldük, ünlü yıldızların gelmesine şaşırdık.

Ailemizin içinde de dışarıdan farklı bir görünüm yoktu. Yemeklere gidiliyor, geziliyor ve muhteşem bir kardeşlik havası içinde geçiyordu günlerimiz. Bir anda bambaşka bir dünyanın içinde bulmuştuk kendimizi. İnsanlar yollarda bizleri çevirip fotoğraf çektiriyorlar, hediyeler vermek istiyorlar, yemekler ısmarlıyorlardı. İnanırmısınız 15 günde emekli oldum sigortadan. O kadar çok yardım ediyorlardı ki sanki bir rüyanın içinde gerçeği yaşamaya başlıyorduk. Çok farklı bir dünyanın tam ortasına düşmüştük sanki. Film yıldızlarından farkımız yoktu. Diğer televizyon kanallarında programlara çıkıyor, tatil yarışmalarına gönderilip 5 yıldızlı otellerde kalmamız sağlanıyordu. Hatta yarışma hiç bitmesin de orada yaşayalım istiyordu insanın bir tarafı. Üstelik para da kazanma ihtimalimizde vardı. Hayallerimiz ve değiştireceğimiz hayatımız da bu işin kreması olarak rüyalarımıza giriyordu.

Evet para kazanma umutlarımız dedim. Zaman zaman bazı arkadaşlar sorarlardı. Parasını alan kimler var diye. Sayardık hemen şu almış bu almış ve sıra kimde diye. Kimi de aklımıza kötü şeyler sokmaya çalışarak umutlarımızı kırmaya çalışırdı. Biz hemen " BÖYLESİNE BÜYÜK BİR TELEVİZYON BU KADAR REİTİNGTEN SONRA PARALARI VERMEMEZLİK YAPAMAZ" diye cevap verirdik. Hatta" CANINA OKURLAR RAKİPLERİ ABİ YA" diyerek teselli arardık. Ben HAKİKATEN BU YARIŞMAYA GİRERKEN ÇOK İHTİYACIM OLMASINA RAĞMEN BÜYÜK PARA ALAMAYACAĞIMI BİLİYORDUM. Show yapmayı seven ruhumun beni tepe taklak getireceğini mülakat yazısına bile yazmıştım. Hiç para alamadan da çıksaydım üzülmezdim. Acun Ilıcalı gibi bir muhteşem insanı tanımak ve bize yaşattıklarını düşünmek hayal ötesi gibi gelir hala bana. Paramı aldım ve inanılmaz da işime yaradı.

Peki bu yazıyı yazmamın nedeni ne öyleyse? Evet bu günlerde bazı yarışmacı arkadaşların sözleşmede imzaladıkları süre olan bir senenin dolmasına rağmen paralarını alamadıklarına ilişkin haberler dolaşıyor internette ve bazı gazetelerde. Hatta parası gecikenler platformu bile kurmuşlar bir kaç kişinin önderliğinde. Bu tabiki başta Acun Ilıcalı olmak üzere hepimizi çok üzdü. Ben Acun Ilıcalı'yı tanıyan biri olarak onun bizlerden, hatta parasını zamanında alamayanlardan daha çok üzüldüğünün garantisini verebilirim. Zaten sözleşmede de bu yarışmanın sponsorunun Tv kanalı olduğunu ben okudum ve arkadaşlarla defalarca konuştuk. Bilmeyen de yok aslında bunu. Yine de
Acun Ilıcalı ister istemez bizlerin bu konudaki tek dayanağımız ve kurtarıcımız rolünde görünmekte.
Yani Acun ne yapsın arkadaş dememizi Acun Ilıcalı' da istemez.

Ayrıca sen paranı aldın arkadaş ne bulandırıyorsun ortalığı demeye kimsenin hakkı da yoktur, bu konuda ve bizim ailenin içinde bunu söyleyebilecek bir kişi de yoktur. Benim üzüldüğüm en önemli noktalardan biri de, internette bilip bilmeden Acun'a saygısızlık yapmaya kalkan ve aldığı arabanın markasını ortaya koyan arkadaşlardır. Ben Acun Ilıcalı'nın yorgunluktan ve koşturmaktan suratının şeklinin nasıl değiştiğini görenlerdenim. Davulun sesi uzaktan çok hoş gelir.

Evet şimdi top" hayatı paylaşmak için" sloganıyla Türk televizyonları arasında farklı bir yere sahip olduğuna inandığımız Show Tv de. ..Bir tarafta, okullar yaptıran, kızlarımızı okutmamız için kampanyalar yapan ve yardım konularında şampiyonluğu kimseye kaptırmayan televizyon kanalı Show Tv, bir tarafta, gecesini gündüzüne katan ve yaptığı muhteşem yarışma geceleri ile reytingleri alt üst ederek SHOW TV adını Tv kanallarının zirvesinde tutan Acun Ilıcalı.

Artık bir an evvel bu çok önemli aksaklığı gidermek için harekete geçmesi gerekiyor Show Tv nin. Çünkü bu yarışma bizlerle sevinen ve bizlerle kaybeden, halkın yarıştığı bir program haline gelmiştir. Yapılan haksızlık Türk insanına yapılacaktır.

Bu yarışmacılar arasında annesinin beyin ameliyatı için 5.000 lira borç alan ve zor durumda kalan insanlarda var. Lütfen gerekeni yaparak biz eski yarışmacıları da "bazı arkadaşlar hala paralarını alamamışlar" sorularından kurtarın. Ben inanıyorum ve bekliyorum. HAYDİ SHOW TV...

Eski yarışmacı
Metin Özkaya



 
Toplam blog
: 116
: 3217
Kayıt tarihi
: 15.01.07
 
 

İstanbul' da doğdum. Antikacı, saray restoratörü ve eksperim. Antika konusunda 50’ye yakın belgesel ..