Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ağustos '12

 
Kategori
Bilim
 

Paralel evren out, hayalet evren in

Paralel evrenleri çok mantıksız ve hantal buluyorum. Alemlerin Rabbi bizim evrenimize benzeyen ya da benzemeyen bir çok evren yaratmış olabilir ama bizim bu evrenlerde sonsuz sayıda bulunacağımız anlamına gelmez. 

Bazı bilim adamları biz bu evrende ölsek de paralel evrenlerde daima yaşıyor olabileceğimizi ileri sürmekteler. Öyle ise, Allah'ın huzurunda nasıl hesaba çekileceğiz? Hesap verirken karışıklık çıkmaz mı?

Paralel evren, adı üstünde bu evrene çok benzeyen ama bir parça farklı olan evrendeki ben  aslında ben olmayacaktır. Bana çok benzeyen ikizim olacaktır. İkiz insanlar bile birbirlerine ne kadar çok benzeseler de birbirlerinden farklı karakter sergilerler. Paralel evrendeki ikizim yaşamış ama ben bu evrende ölmüşüm bana ne. Ben o değilim, o da ben değil.

Bence paralel evrenler yerine hayalet evrenler mevcuttur. Elle tutup gözle göremediğimiz (çünkü içindeyiz) zaman denen enerji, kendine has bir hızla (bu ışık hızı olabilir) akmakta ve bu olası hayalet evrenlere can vermektedir. Canlanan hayalet evrenler, gerçekliği yani içinde yaşadığımız evrenin parçalarını oluşturmaktalar. Zamanın enerjisi ile canlanamayan diğer hayalet evrenler ise bir olasılık olarak kalmaktadırlar.

İçinde yaşadığımız evrenin zaman parçaları arasında geçmişe yada geleceğe fiziki olarak gidip gelmemiz mümkün değildir. Çünkü ışık hızını aşamayız. Kuran-ı Kerim'deki Levhi Mahfuz (Korunan Levhalar)'da bunu kasdetmektedir. Korunan Levhalar yani Korunan Zaman dilimleri. Yani siz asla fiziki olarak geçmişe gidip büyükbabanızı öldüremezsiniz (Büyükbaba paradoksu).

Fiziki bedenimizi değil ama halogramik bedenimizi yada nesneleri geçmiş yada geleceğe gönderebiliriz. Belki de UFO ya da uzaylı diye nitelediğimiz yaratıklar sadece gelecekten yollanmış halogramik görüntülerdir. Belki de bu yüzden biz dünyalılarla tam anlamıyla temas kuramıyorlardır.

Ayrıca geçmiş ya da gelecek yoktur sadece şuan vardır diyenler de doğru söylüyor. Bizim gibi küçük yaratıkların asırlık bir ağaca benzeyen zamanı algılayabilmemiz için geçmiş, gelecek ve şu an diye parçalara bölmemiz gerekiyor. Zamanın, şu anda yer alan asırlık ağacın hangi dalına doğru akacağı ise maddenin sergileyeceği iradeye bağlı.

Neyse! Paralel evrenler out, hayalet evrenler in. Çünkü gerçeklik tektir. Ben benim. Benden 1000 tane daha ben olamaz. Ama 2 kere 2'nin 5 ettiği ya da oksijensiz bir hayatın olduğu bir evren yada dünya olabilir.

 
Toplam blog
: 621
: 1712
Kayıt tarihi
: 27.05.09
 
 

Herşey birbirini etkiler prensibiyle astrolojiyi bilimsel bir platforma taşımaya çalışmaktayım. Asl..