Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ocak '19

 
Kategori
Dünya
 

Paralel Evrenler

     Bilimsel dergileri karıştırdığımda fark ettigim bir gerçek var o da ne derseniz eğer. Okudugğum bir bilim dergisi mi yoksa metafizik bir roman mı okuyorum artık farkına varamıyorum. Bilim  ve metafizik okdar içiçeler ki bir anda paylaşılan bilginin içinde kayboluyorsunuz. 

   Son okuduğum bilim dergisi müthiş bir etki yarattı bende sanki insanlığın bildiği o kadim bir bilgiyi paylaşıyordu. Çoklu evrenlerin varlığı. Beynimizde yarattığımız her düşünce bir sabun köpüğü misali bir enerji yaratıyor ve aldığımız kararlar aşamasında yasadıgımız ikilemler aslında bir geçiş kapısı görevi görüyor. Aldıgınız karar  ya da terk etttiginiz bir düsünce belkide baska bir evren boyutunda yaşıyor olamnıza sebeb olabilir teorisini bir cok bilim adamı artık kabul ediyor. 

   Hemen şu soruyu sordum kendime  o zaman bizler  baglı olduğumuz zaman boyutunda bıreysel ama cogul olarak aldığımız yanlış kararlar sebebiyle acaba evrenin enerjisini tüketmekte olabilir miyiz? Bencilce dünyanın kaynaklarını sömüren bir alt uygarlık olgğumuzu düşünürken yarattığımız ikonların içinde gerçegi göremez olusumuz mu bu dnyanın kaosa batmıs hali. 

 Peki ya doğru kararlarla bezenmiş bir uyarlık olabilmiş bir paralel evrenin varlığı söz konuysa ve orada herşey mükemmel ise ve dünya saygı ve sevgi çerçevesinde aslında cennete dönmüşse? 

  Okudugum bilim kitabı varolabilecek paralelel evrenlerin birbirleriyle  geçişlerinin  oldugunu bunlarında bizde dejavu yansımalar olarak kendilerini hissettirdiklerinden bahsediyor. Peki o zaman herkesin birey olarak aldıgı dogru kararlarla sekillenen bir  utopık evrenle  nasıl bağlantı kurabiliriz.

  İçgüdüsel olarak bir cevap arıyordum ki , bir yansıma oldu bir anda bende  sanırım birimiz hepimiz için dedigimiz zaman bu karmasık buharlasmıs  evren  de olusan kaoss son bulabilir. Birbirimize saygıyı koruma duygusunu hatırladıgımız zamanda O mükemmel dünyaya açilaan kapı hepimize açılacaktır belki de. 

 Sizi bilmem ama ben mükemmeli gerçekleştirmiş olan evrenin o mutlu ve kutlu dünyasını aramaya okudugum kitaptan sonra yürekten karar verdim.

 Dilerim ben olmanın aslında biz olmaktan geçtiğini çok geç olmadan hayatlarımıza geçirip o ütopik dünyanın bir parçası olmayı başarabiliriz.

 
Toplam blog
: 6
: 399
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

   Oku ilk emir ise ne duruyoruz öyleyse. ..