Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Temmuz '16

 
Kategori
Güncel
 

Paralelci olanla olmayanı ayırma günü!

Paralelci olanla olmayanı ayırma günü!
 

Gün, paralelci olanla  paralelci olmayanı ayırma günüdür!

Bugüne kadar kendisine muhalif olan herkesi paralel olarak nitelendiren bir iktidarla karşı karşıyaydık. Farklı düşüncesi olanları, demokrasiyi ve insan haklarını savunma dışında başka bir amacı olmayanları, kendisine oy vermeyenleri,din-devlet işlerinin ayrılması gerektiğini düşünenleri, ağaçların kesilmesine karşı olanları, HES’lere karşı olanları, kendileri gibi yaşamayan ve giyinmeyenleri, başkanlık sistemine karşı olanları, kan akmasını istemeyen sadece barıştan yana olanları paralel ilan eden bir iktidardı karşımızdaki.

Yalansa yalan deyin!

Fethullahçılar paranoyak yapmış iktidarı besbelli! 

Paranoyak yaklaşımlarla halkı boğma zamanları bitsin, bunlar yaşanmasın artık!

Farklı kesimleri de kucaklayan bir iktidar görmek istiyoruz artık.

Size oy vermeyenler düşman değil, bunu idrak eden bir iktidar ve cumhurbaşkanı görmek istiyoruz!

Darbeci değilim! Darbelere karşıyım!

Gerçek demokrasiden başka derdim yok! Demokrasiyi de sadece kendim için istemiyorum. Alevi için de, Kürt için de, Türk için de, başı kapalı olan için de başı açık olan için de, LGBTİ için de demokrasi istiyorum.

Başbakan Binali Yıldırım’ın, sokağa demokrasi için yola çıkan bir kamyonda başı kapalı ve başı açık kadının yan yana oturduğunu söyleyerek bunun bu ülkenin fotoğrafı olduğunu söylemesi çarpıcıydı.

Sayın Binali Yıldırım, ben de bunu savunuyorum zaten! Bu ülkede herkes birbirinin yaşam tarzına saygılı olsun.

Ben ve benim gibiler paralelci ve darbeci değil! Bunu anlayın artık!

Çünkü benim ve benim gibi demokrasiden, özgürlüklerden yana olanların elinde F16 yok, silah yok!

Gerçek darbecilerle bizi birbirinden ayırın artık!

Barış istiyorum ama vallahi de billahi de darbeci değilim!

Ana dilde eğitim istiyorum ama vallahi de billahi de darbeci değilim!

Alevi yuttaşların varlığının göz ardı edilmemesini istiyorum ama darbeci değilim!

İnananla inanmayanın, yaşam biçimi birbirinden farklı olanların ve birbirinden farklı düşünenlerin bu ülkede birbirlerinden korkmadan yaşamaları gerektiğini savunuyorum. Vallahi darbeci değilim!

Ülkemin doğasının korunmasını istiyorum. Avrupa nasıl doğasını koruyarak gelişiyorsa benim ülkem de öyle gelişsin istiyorum. Tarihimin korunmasını istiyorum. Sultanahmet Camiinin arkasındaki binalar benim içimi acıtıyor. Kendimi neo Osmanlıcı olarak tanımlamıyorum ama ben de Osmanlı atalarımın mirasına sahip çıkıyorum.Mehter marşını ben de beğeniyorum.

Hukukun üstünlüğünü savunuyorum. Herkesin ama herkesin hukukun önünde eşit olması gerektiğini savunuyorum. Kimsenin ayrıcalığı olmaması gerektiğini savunuyorum. İşte bu nedenle darbeden göz altına alınanlar için de hukuk istiyorum. Vallahi darbeci değilim, sadece hukukun üstünlüğünden yanayım.

Gerçek demokrasi bu ülkede var olursa bunları konuşmayacağız bile. Bir arada güven içinde yaşayacaksak bu ülkeye gerçek demokrasiyi getirmeliyiz. Birilerinin endişeleri üzerine kurulan bir iktidar kimseye fayda sağlamaz!

Paralelcilerle paralelci olmayanları ayırma günüdür bugün! Cadı avına girişmeden, huzurlu bir ülke inşa edebilmemizin fırsatıdır bugünler.

Herkes şapkasını önüne koysun, bu olanlardan ders çıkarsın!

 
Toplam blog
: 31
: 283
Kayıt tarihi
: 27.03.16
 
 

Eğitim: Mimar Sinan Üniversitesi, Türk Dili ve Edebiyatı /  İlgi Alanları: Okumak, yazmak, gezmek..