Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Şubat '18

 
Kategori
Kent Yaşamı
 

Paramızı Dağlar Taşlar Yiyor, 170 Bin Nüfuslu Artvin’e 72 Tane Tünel Yapılmış

Paramızı Dağlar Taşlar Yiyor, 170 Bin Nüfuslu Artvin’e 72 Tane Tünel Yapılmış
 

Ben böyle bir yere kazma bile vurmam.


Hayırdır New York’u Los Angeles’e mi bağlıyorsunuz, neymiş bu tüneller!

Artvin’le Artvinliyle sorunum yok, Türkiye’yi yönetenlerin vizyonunu eleştiriyorum.

Artvin dağ tepe 72 tane daha tünel yapsan yapma demez. Allah bilir 72 tane de yol yapmışsındır.

Toprak ben toprak olarak kalmak istiyorum dedikçe, doğa beni değiştirme diye bağırdıkça olmayacak yeri yurt yapmaya çalışıyorsun.

Artvinli Artvin’i çok mu seviyor, katlanacak; uçurumlara otoban yapamam!

İşte bu vizyonsuzluğun sonucu: 3,5 milyon işsiz. Yarın işsiz sayısı 10 milyonlara tırmandığında bu tünellerden resmigeçit yaptırırsın.

Niye yapıyorsun bu tünelleri? Arazi uygun değil. E başka yere taşı, daha ucuza gelir. Yaşamaya uygun ama yerleşime uygun olmayan burayı da botanik bahçeleri yap, milli park yap, turizm için düzenle, hayvan üretim tesisleri kur… Neler yapılır neler…

Ama senin aklın ilini yurdunu her haliyle (doğal haliyle)seven “Artvinlim ayağına taş değmesin” e çalışıyor. Süslü patikalar yap tırmansın, çayırlar bayırlar, yuvalansın; İsviçre’nin dağları gibi Heidi’ler dolaşsın Artvin’imin dağlarında, nereden biliyorsun modernleşmek istediğini, modernlik ruhta olur.

Siyasi hesaplar ya da ülkesini seven adam filmi.

Artvin gibi yere ben kazma bile vurmam. Dağlar geçit vermiyorsa gitmesin uzaktan seyretsin. Artvin’de tarım mı olur ya; tarım (hayvancılık ayrı) Artvin’e ihanettir. Çuvalla toprak taşıyıp bayırlarda tarla yapacağım. Hem gerek yok ki Türkiye’nin İsviçre’si; Ama işte ülkeyi yönetenler İsviçreli değil!

Ama en önemlisi de vizyonsuzluk.

Kerim Korkut’u anladığın gün hayatın değişecek.

 

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..