Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Eylül '10

 
Kategori
Dünya
 

Paranın kelimeleri

Paranın kelimeleri
 

Uygun


Paranın kelimeleri vardır
Bana öğret ben satın alırım bilgiyi der
Paranın Tanrısı insandır aynı zamanda köleside
Yahu arkadaşlar bu nasıl bir garabettir?
Çıldırsam gam yemem bu ülkede
Onbin yıl bağırdınız demokrasi, demokrasi
Eğitimin demokrasisi nerede?
Nerede? Kaliteli güçlü saygın eğitim
Bu AB neden referanduma, apoya, karışırda
Ey Türkiye eğitimin AB seviyesinin bin yıl gerisinde
Düzelt arkadaş demez
Olurmu arkadaşlar? Okullar açılıyor cepler yanıyor
Okullar açılmadan çocuklarımız özel dersanelerde
Allahım bu ızdırap nedir? Bir çare
Dersane parası, özel öğretmen parası, servis parası, okul parası
Artık bıktık sizin eğitiminizden
ABD, AB, JAPONYA, İRAN'DA varmı Dersane?
Yok ama kaliteli eğitim var
Bizde ne var, her yıl bunlar var
Beş milyar dolarlık dersane pazarı var
Eğitimin para pazar olduğu ülkede ne yetişir
Cahil kitleler yetişir, onlar birey olamazlar
Onlar evet canlarımız , ama yoksullar
Çaya, çorbaya, makarna, kömüre oy verirler
Ve bunun adına milli irade, demokratikleşme denir
Rabbim minicik Hollanda'nın yıllık ihractı 700 milyar dolar
Benim koca ülkem hala yüz milyar dolar kurtar bizi
Her ile ünıversite yaptık
Her ilde on tane özel dersanemız var, para tuzağı
Kaldır dersaneyı, kalitelı eğitim ver arkadaş
Yanmasın çocuklar yanmasın ceplerımız, yanmasın hayellerimiz.
 
Toplam blog
: 233
: 364
Kayıt tarihi
: 02.07.09
 
 

Satış ve pazarlama uzmanıyım. Büyük ve yerel şirketlerde bölgesel ve ulusal satış ve bayii organizas..