Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Haziran '11

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Paranızla Rezil Olmak İçin Yataşı Seçin

Paranızla Rezil Olmak İçin Yataşı Seçin
 

Hep derler ya, tecrübe yediğin kazıkların toplamıdır diye; işte bende Yataş'dan yediğim kazık ile her nekadar yürülükte tatminkar bir Tüketici Kanunu olsa dahi yurdum insanının kafası değişmeden ilerlememizin mümkün olmadığını öğrendim.Tabi bu süreçte maruz kaldığım rahatsızlık, hakaret, ve azarda cabası.  

Olayımız Yataş'dan bir yatak almam ve aradan 1 ay geçmesiyle, yatakda ciddi anlamda bir deformasyonun gerçekleşmesi ile başlıyor. Toy tüketici olarak firmayı arayıp müşteri temsilcisi ile görüşmek gibi daha sonradan asla yapılmaması gerektiğini öğrendiğim bir haraketim ile ara kovanına çomak soktuğumu farkediyorum.  

Telefonun diğer ucunda bulunan ve ben her nekadar kendisini tanımadığımı düşünsemde, kendisin sürekli olarak "sen" şeklindeki hitapları sonrasında çok eskiye dayalı bir tanışıklığımız olduğu hissine kapıldığım müşteri temsilcisine, aldığım üründe bir sorun olduğunu, ürünün incelenmesi amacıyla servis talep ettiğimi söyledim. Aldığım " bir ara yollarız" cevabı ile sevincim tavan yapmış olsada hangi gün veya saat de gelecekler gibi son derece terbiyesizce sorum üzerine; "İşin ne otur bekle" cevabını aldım.  

Çok sevgili servis elemanı arkadaşlarımız gelip yatağa baktıkdan sonra, yatakda üretim arızası olduğunu alıp bir ara tamir edeceklerini söylediler. Yine toy tüketici olarak, ama benim seçimlik hakkım var ürünün yenisi ile değiştirilmesini talep ediyorum gibi abes bir beyanda bulundum. Bu beyanım üzerine " yok değiştirme filan, bir ara tamir edicez dedik işte daha ne istiyorsun" cevabı beni benden aldı.  

Hatalarından ders almamakta inat eden toy tüketici ben hatalarıma bir yenisini daha ekleyerek bir kez daha müşteri hizmetlerini aradım. Eski dostım senci müşteri temsilcisi ile bir kez daha görüşüp, tamir istemediğimi kanundan doğan seçimlik haklarımdan değişimi talep ettiğimi beyan ettim. Kadim dostum ise "tüketici kanunu filan tanımıyoruz biz, git ne istiyorsan yap, bozuk yatakda yatarsın " cevabı ile ayaklarımın yere basmasını sağladı.  

Artık okadar da toy olmayan bir tüketici olarak size tavsiyem şayet bir firmanın her kademeden elemanı tarafından azarlanmak, arıza ürün ile başbaşa kalmak gibi bir arayışınız varsa Yataşdan şaşmayın.  

 

 
Toplam blog
: 16
: 635
Kayıt tarihi
: 24.03.10
 
 

Boş Adam;hiçbir şey hakkında her şeyi paylaşan insan. Gündelik yaşamda karşılaştığınız sinir bozucu ..