Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ocak '12

 
Kategori
Güncel
 

Paranla Metazori Reklâm seyret

Paranla Metazori Reklâm seyret
 

TV karşısında bile illallah dedirten reklamlar sinema sektörüne de girmiş, hayırlı olsun hepimizeee.

Eskiden sinema zevkimiz vardı; patlamış mısırımızı alır, arada gazozumuzu içerdik.

Daha da eskilerde yazlık sinemalarda çekirdek çıtlanırdı, gülünür ağlanır, hatta kahramanlara “kör olasıca, ellerin kırılasıca” tarzında laf söylerdi yaşlı teyzeler. Ve eğlenirken bu kadar para vermiyorduk o zamanlar.

Günümüzde orta halliye lüks oldu sinema. 15 lira veriyorsunuz bir cep sinemasına giriyorsunuz. Ses bangır bangır, kulak bırakmıyor insanda. Işıklar sönüyor ve eziyet başlıyor; karşınızdaaa reklamlar ve tam 20 dakika. Ha bitti bitecek derken ya sabır çekiyorsunuz durmadan. Aynı şey aradan sonra da yapılıyor, bunun dakikası biraz daha az.

İyi de, ben buraya film seyretmek için para verdim, reklamın parasını alan sinema çalıştıranı ben eziyet çekeni.

Her şeye susuyoruz, susmaktan hakkını aramamaktan ne çek şey yitiriyoruz.

Ey ahali! Buna dur demenin bir yolu olmalı…

Protesto yazıları yazabilirsiniz, sinemaya gitmezsiniz, medyaya iletebilir, onların aracılığıyla bu cefâya bir dur dedirtebilirsiniz.

Bugünden ben başladım, lütfen devamını getirelim ki, paramızla eziyet çekmeyelim.

SİNEMALARDA REKLÂMA HAYIIIIIR…

 
Toplam blog
: 467
: 145
Kayıt tarihi
: 16.05.11
 
 

Güzel Sanatlara tutkulu, Türk sanat müziği hayranı,  deniz ve İstanbul âşığı şiiryazar bir fâni....