Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Eylül '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Paranoyak aşık,paranormal ilişki, bu ne yaman çelişki...

Paranoyak aşık,paranormal ilişki, bu ne yaman çelişki...
 

Yok, senin bana söylemediğin bir şey var. Hesapladım ben bütün saatleri. Arada bir buçuk saat boşluk kalıyor. O arada ne yaptığını bulamıyorum. Trafik desen olmaz pazar gecesi gecesi. Söyle nereye gittin? Kiminle görüştün? Eski sevgilinin evi yolunun üstündeydi. Ona mı gittin? Öptü mü seni? Sen de onu öptün mü?

Doğru söyle keserim, lime lime ederim kendimi. Al jiletim de elimde. Yakarım o çocuğun evini. Onu da yakarım. Hiç acımam. Söyle nereye gittin?

Nereye gittin canım söyle hadi. Kızmayacağım tamam, şaka yaptım. Öyle şey yapar mıyım ben yahu? Attım jileti bak tamam. Aaaa ama ağlayacak ne var bebeğim. Hep sevgiden işte bunlar. Seni seviyorum diye. Seviyorum diye merak ediyorum seni bu kadar canım ben. tabi seni koruyaım diye. He. Tabi. Tabi sen kendini korursun biliyorum işte ama biz erkeklerin böyle bir tarafı var işte. Koruyor olmak. He He He. İşte güçlü olduğumuzu düşünmek isteriz, değilsek bile öyleymiş gibi yaparız. Şakacıktan HA HA HAAa şakacıktan kandırırız kendimizi canım. Şimdi sen de bakayum, neredeydin dün gece? Nerdeydin canım sen? Hm? He kuzum? Neredeydin o bir saat boyunca? Bak ne kadar sevecenim, bak nasıl da gülüyorum, saçlarını bile okşuyorum. Söyle hadi nereye gittin.

NEREYE GİTTİN ULAN!

(alternatif final; NEREYE GİTTİN ULEYN! ÇAAATT!!! ağlama bebeğim ağlama, gül bitecek orada)

K.

not; "kız istemeye gidelim anne" http://dilencivapuru.blogspot.com/2008/09/kz-istemeye-gidelim-anne.html
 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..