Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ağustos '08

 
Kategori
Şiir
 

Paranoyak denklem

Paranoyak denklem
 

Para bildiğin her yerde var........


Bileti sana hırsın kesti hayat denen yarışta
Arkandakilere ölesiye güldün her sinsi bakışta
Fikrini kabul ettiremediğin her kişiyi yok ettin tartışmada
Seni ağlatan buydu kalmamıştı yok edilmeyen sonda
Onca edilen küfürden tek kurtuluş sessizlik çemberi
Pi sayısı üstünde bulunan kurşun deliğinin hacmi
Çapını daha alamadım ihanet eden bir sürü yanki(yankee)
Kimdi neydi geldi geçti banane bundan kestim çiçeğimi
Beni bu sürüden farklı kılan paranoyak bir denklem
Tedavimdir terk etmek daha yeni çıktım acilden
Çitimi çektim önünüze seyrediyorum merkezden
Hitabelerimde yazılan herşey hiçliğe hitaben
Ben senin sona ulaşmış bir şans kapan versiyonunum
Tek amacım anlatmaktır yok edilir korunumum
Seni o yola ben soktum sense batağa vurdun
Beni dinlemek güç verirdi şimdi kalbine vurgun
Sevmeye çalışma kalemimi devrelerini yakarım
Aklında bulunan piramidi hangi firavuna yaptın sorarım?
Kalp ormanını kim kundakladı görürsem selamı çakarım
Bilmezden görmezden gelebilir ihaneti
İdamdan korunmaktan önemli görebilirsin bu filmi
Dvd'in bozuldu bak ?şimdi istediğin vcd Mi?
Hayır seninki vcd değil sinemanın ta kendisi
Attan inip ferarriye binmek alışkanlık yapmış sende
Benim içimde sevgi yok tutamazsın denge
Sevmekten korkuyorum akıl odama işkence
Benzin döküp yakıyorum ağacımı kendimce
 
Toplam blog
: 6
: 378
Kayıt tarihi
: 03.10.07
 
 

Mersin'de yaşıyorum..... 15 yaşnda lise 1 öğrencisiyim. Lirik yazabiliyorum.. Ayriyeten bir rap şark..