Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Eylül '14

     
    Kategori
    Şiir
     

    Paranoyak satırlar

    Paranoyak satırlar
     

    Hayaller Paramparça...


    Kızma bana güçsüzüm diye..

    Ne savaşlar verdiğimi bilmiyorsun..

    Gönlüm kaç defa camla buz oldu bilmiyorsun..

    Aldanma gözyaşlarıma sakın,

    Onlar içi volkan yeri gibi olmuş paranoyak bir çocuğun dışarı püskürttüğü bir kaç lavdan başka bişey değiller..

    Sensiz gecelerde kaç defa parçaladım kafamı duvara vurarak bilmiyorsun,

    Kaç defa on parmağımla yüzler yaptım kendime bilmiyorsun,

    Sen sadece gözyaşlarıma aldanıyorsun..

    Güçsüzsün diyorsun ama ne kadar güçlü kalıp her sabah güne yeniden başlamanın,

    Doğan her güneşle yeni bir umut ekip,

    Her batan güneşte o umutları tırnaklarımla kazıdığım topraklara gömmenin  zorluğunu bilmiyorsun..

    Kısa devre yapan duygularım arasında kalbime bir nebze olsun elektrik verip hayatta kalmaya çalışmamın imkansızlığını,

    Beynimi kemiren paranoyak sancıların midemi nasıl ağrıttığını,

    Uçurumdan beni çağıran sesin kafamın içinde nasıl yankılandığını,

    Her gün onlarca ben’in birbirleriyle nasıl kavgaya tutuştuğunu,

    Onları sakinleştirmek için neler yaptığımı bilmiyorsun...

    Susturamıyorum!

    Ne sözlerim durabiliyor bir kenarda,

    Ne de içimden gelen sesler durulabiliyor,

    Şiirlerim yalnızca sana yazılıyor..

    Güçsüzsün deme sakın bana,

    Güçsüz olsam bunca karmaşaya rağmen yine de kelimelerimle duramazdım karşında!

     

    Dora Kaan Bulut

    04.09.2014

     
    Toplam blog
    : 1
    : 95
    Kayıt tarihi
    : 01.09.14
     
     

    İzmir'de dünyaya geldim. Eğitim öğretim hayatımı da burada tamamladım. Hayatın tüm olumlu yanları..