Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Şubat '13

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
205
 

Parasıyla rezil olmak isteyen okumasın

Bir varmış bir yokmuş akılsızın birisi, (Ki o ben oluyorum) internetten alışveriş yapmış...

Sonra ne mi olmuş. Firmayla, daha doğrusu firmanın bilgisayarı ile benim yaptığım karşılıklı yazışmalardan okuyun sonrasını da.

30.01.2013 tarihinde sitenizden satın aldığım x marka dizüstü bilgisayarımı 31.01.2013 tarihi itibari ile kargodan teslim aldım. bilgisayarı açınca ekranda sadece koyu mavi bir görüntü çıktı. Bilgisayarda hiç bir işlem yapılamıyordu. x'in genel merkezini aradığımızda tarif ettiğimiz sorunun bilgisayardaki herhangi bir arızadan kaynaklanabileceği ve iade etmemiz gerektiği söylendi. Bende bunun üzerine söz konusu ürününüzü yurtiçi kargo ile firmanıza geri gönderdim. Aynı marka ve modelde BAŞKA bir cihazı EN KISA ZAMANDA tarafıma göndermenizi, eğer bu mümkün değilse paramın iade işlemlerinin yine hızlı bir şekilde yapılmasını istiyorum.

Değerli Müşterimiz;

Ürünü orijinal kutusu ve tüm aksesuarları birlikte eksiksiz olarak fatura ekinde  yurtiçi kargo ile falanca beyin dikkatine göndermeniz durumunda  gerekli kontroller sağlanıp tarafınıza dönüş yapılacaktır.

Saygılarımızla,

4. gün

Ürünü satana kadar ilgi alaka 10 numara, ondan sonra ara ki bulasın, müşteri memnuniyetini en baş ilke edinmiş değerli firmalarımızı. Benim paramı alana kadar gösterdiğiniz alakanın, gönderdiğiniz ürün bozuk çıkınca yüzde onunu gösterseydiniz bari. Yazık ki ne yazık. Bu işin öte tarafı da var ama kime söylüyoruz ki. Din, iman para. Gerisi hikaye. Arızalı malınızı göndereli 4 gün oldu arayan soran yok. Müşteri temsilcinize ulaşmak için saatlerimi harcadım. Cep telefonları suyla çalışıyor çünkü, önemli mi ki sizin için. Sonra bi şekilde ulaştık size. Neymiş efendim ürünün kontrolü 1 haftayı bulurmuş. Çok yoğunluk varmış. Herhalde sattığınız ürünlerin tamamına yakını bozuk çıkıyor, bu kadar yoğunluk başka neden olur ki. Bu kadar ürünün parasını alırken nedense yoğunluk olmuyor, aynı gün tüm işlemleri bitiriliyor. Kontrolde kutuyu açıp bilgisayarın çalışmadığını görmek en fazla 1 dakika sürer ama neyse vardır bir bildiğiniz. Koskoca firmaya akıl mı verelim şimdi. Oğluma yarıyıl karne hediyesi olarak aldığım arızalı bilgisayar belli ki yıl sonu karnesi hediyesi olacak. Yada belki oda olmayacak. Kim bilir belki de paramın üstüne yatma niyetindesiniz. Allah bilir. Sitenize girip sizden ürün aldığım için o kadar pişmanım ki tahmin bile edemezsiniz. Paramla rezil oldum.

Cevap yok.

Cevap gelmeyince bir tane daha mesaj yazdım.

Bu konuda hazır otomatik bir cevap yok sanırım son mesajıma cevap veremediniz. Çok mu zor; “Bu aksaklıktan dolayı özür dileriz, sorununuzla en kısa zamanda ilgilenip geri döneceğiz” deseydiniz bari. Biraz önce yine telefonla aradım 12 dakika bekledim müzik dinlettiniz. Ha arada birde "Bize, bilmem ne tırıvırı.com adresinden ulaşabilirsiniz" diyen bir kadın bir şeyler zırvalıyordu. Anlayacağınız oradan da buradan da ulaşamıyoruz size şimdi ne yapmalıyız. 

Değerli Müşterimiz,

Ürününüzün yetkili teknik servisinde olup işlemleri devam etmektedir. İşlemleri sonlandırıldıktan sonra bilgi dönüşü sağlanacaktır.

Saygılarımızla

10. gün

Yeter artık bu nedir arkadaş, 10 gün oldu ne kontrolmüş bitmek bilmedi ya. Verin benim paramı artık kardeşim. 1500 lira verdik dert satın aldık. Yok mu orada Allah'tan korkan, sorumluluk sahibi bitane insan evladı. Ne oldu bizim bozuk laptopun akıbeti alooooooooo. 10 gündür geri döneceksiniz. Yazıklar olsun be. Sizi de müşteri memnuniyetinizi de Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın inşallah.

Değerli Müşterimiz,

Ürününüzün yetkili teknik servisinde olup işlemleri devam etmektedir. İşlemleri sonlandırıldıktan sonra bilgi dönüşü sağlanacaktır.

Saygılarımızla

12. gün

Bana sattığınız bozuk ürününüz, yetkili teknik servisinde olup işlemleri hala devam etmekte değil mi. Bir de İşlemleri sonlandırıldıktan sonra da bilgi dönüşü yapacaktınız galiba. Nasıl iyi ezberlemiş miyim. Sağ olun en azından otomatik mesaj gönderiyorsunuz. Rahmetli bi Ali abi vardı, benzetmek gibi olsun. O sizin gibi sattığı mal bozuk çıkınca kendisine gelen mesajlara heç cevap vermiyordu. Allah sizden razı olsun en azından habersiz bırakmıyorsunuz otomatik motomatikte olsa. Ha bu arada, artık size değil yetkili servise kaydırıyorum haberiniz olsun. Yeniden bilgisayar yapıyorlar herhalde. Siz yırttınız hadi yine iyisiniz. Bugüne kadar ettiklerim sizi bir ömür idare eder zaten. Biraz da servistekiler sebeplensin değil mi? 

Cevap bekleniyor…

Not: İnternetten alışveriş yapan arkadaşlar. Şimdiye kadar bir sorun yaşamamış olabilirsiniz ama benden söylemesi çekirge fazla sıçramaz. Ben ikinci sıçramada takıldım görün işte, ibret alın. Bu hikaye daha ne kadar sürer bilemiyorum. Çünkü; 

Ürünümüzün yetkili teknik servisindeki işlemleri hala devam etmektedir. İşlemleri sonlandırıldığında tarafınıza  bilgi dönüşü sağlanacaktır.

Saygılarımızla...

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Eyvvaaaaaaah geçmiş olsun abi... Başının ağrısı geçmediyse gripin göndereyim. Gerçi sen aspirine, novalgine, geralgine... gine gine gana gana içmişsindir. Bir bardak suyla içmişsindir inşallah. Son akıbeti ne! Yandı herhalde keten helva... Allah sanal adamların eline düşürmesin. Allahtan sen sanal değilsin demi abiii! Sabır abi, kaydırmaaa! Bunların 2014'ünü de dolduracaksin!

İbrahim ARSLAN 
 20.02.2013 15:58
Cevap :
sonuç hala belli değil İbrahim. paranı iade edeceğiz dediler ama 1 haftadır tık yok bakalım ne olacak. Allah sonumuzu hayır eylesin. selamlar...  20.02.2013 19:32
 

12 gün az Serkan bey, ben 2'inci ayın sonunda cevap alabildim nihayet. Bu soruna neden olan görevli işten uzaklaştırılmış güya. Hiç bir suçum olmadığı halde telefon masraflarım alacağım iade tutarını geçtikten sonra bana ne faydası olacaksa! Selamlar saygılar.

Arif ÖĞÜTÇÜ 
 14.02.2013 1:58
Cevap :
Arif bey geçen bir yazıda sizde bahsetmiştiniz bu konudan. umarım benim bekleme sürem sizinki kadar olmaz. çünkü yaptığım telefon görüşmelerim, kullandığım tarifenin görüşme süresi sınırını şimdiden aştı. yoksa dediğiniz gibi gelecek telefon faturası aldığım ürünün fiyatı kadar olacak. selamlar..  14.02.2013 8:28
 

Geçmiş olsun. Sorununuz büyük, yazınız ise gülümsetici. Umarım kısa zamanda çözülür, rahata erersiniz.

NURTEN DEMİREL 
 14.02.2013 0:03
Cevap :
teşekkür ederim Nurten Hanım. evet oldukça sıkıntılı bir durum. ama en azından böyle sıkıntılı bir durumda bile birilerini gülümsetmeyi başardıysak ne mutlu bize. selamlar...  14.02.2013 11:20
 

Serkan bey, blog yazarlığının avantajını kullanmanız gerekir. Yazdığınız blogunuzda, sitenin ve firmanın ismini yazıp, bu yazdığınız blogun linkini de firmaya gönderseydiniz, şimdiye kadar bilgisayarınız elinize geçmişti. Selamlar....

Erol Özışık 
 14.02.2013 0:00
Cevap :
Erol Bey aslında tam da dediğiniz gibi yapma niyetindeydim yazıda firma bilgileri de vardı ama maalesef bu blog 24 saati aşkın bir süre onay bekleyince bende herhalde böyle yazıları yayınlamıyorlar diye düşünerek firma bilgilerini sildim. neyse başka bir yerde, başka bir şekilde bir gün yine kazıklanırım nasıl olsa :) artık o zaman gereğeni yaparız:) selamlar...  14.02.2013 8:35
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 95
Toplam yorum
: 80
Toplam mesaj
: 5
Ort. okunma sayısı
: 245
Kayıt tarihi
: 16.09.11
 
 

1980 İstanbul doğumlu. Yalova'da yaşıyor. Yazmaya çalışıyor...  ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster