Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Temmuz '10

 
Kategori
Ankara
 

Paraşüt Kulesi... Alışveriş merkezi... vs... vs...

Paraşüt Kulesi... Alışveriş merkezi... vs... vs...
 

Ankara'dayım yine.

Daha önce dikkat etmemişim, görmedim.

Paraşüt kulesinin yanına alışveriş merkezi gibi bir bina yapmışlar.

Baktım...

Baktım...

Baktım.

Bir tuhaf oldum.

O kule Ankara'nın simgelerinden biri benim için.

Burada olduğum yıllarda uçsuz bucaksız gökyüzüne çıkış kapısı gibi gelirdi bana.

Bir kere bile çıkmışlığım yok, orası ayrı :)

Hemen dibine alışveriş merkezini veya vs. vs. bir binayı hangi akla hizmet kondurmuşlar, hayret.

Kule pek mahzun kalmış sanki.

Üzüldüm.

Kulenin arazisinin rant kapısı görülmesine üzüldüm.

Hemen dibine böyle bir bina yapanların hoyratlığına üzüldüm.

Gerekli izinler alınmıştır elbette.

Gayet yasal ve bilmediğim bir sürü prosedüre de uygundur o binanın orada olması.

Alışveriş merkezlerinin bir orada eksik kalmış olması da muhtemel elbet.

Ne kadar iğreti dursa da öyledir.

Ne kadar çirkin olsa da öyledir.

Paraşüt kulesi alışveriş merkezi kadar değerli değildir belki de.

Alışveriş merkezi olmasa da başka amaçla oraya illa ki o binanın dikilmesi şarttır.

Onu kıymetli arazisinin içinde ''işgalci'' görenler de çıkar, kimbilir...

Bir dağbaşına taşıyıp, arsasını değerlendirmek isteyen müteşebbislerimiz de vardır belki.

Yürüyen köşkümüz gibi yürüyen kulemiz bile olur ilerde belki, bilmem.

Alışveriş merkezleri daha önemli, malum.

Spor merkezi de öyle keza.

Daha şık :)

Daha modern :)

Daha sportif :)

Kule neymiş :)

Paraşüt kulesi de neymiş :)

Ne lazımmış :)

Lazım olan, başka şeyler şimdi :)

Hayat işte :)

 
Toplam blog
: 403
: 1023
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Kendi halinde biriyim, ziraat mühendisiyim. Emekli oldum ve kendi işimi kurdum. İzmir'de yaşıyoru..