Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Aralık '11

 
Kategori
Kitap
 

Parayı Bulduğum An Alayını Maviye Boyayacağım / Erdal Demirkıran

Parayı Bulduğum An Alayını Maviye Boyayacağım / Erdal Demirkıran
 

 

Parayı Bulduğum An Alayını Maviye Boyayacağım…

Fantastik bir kitap.

Kendini Dünya'nın en akıllı insanı olarak notere tasdik ettiren Erdal Demirkıran yazmış bu fantastik kitabı.

Kitabını konusu ön yargılar...

Kapakla, kapağı açmanızla şaşırtmaya başlayacak sizi yazar, ön yargılarınızı teker teker yıkmaya da…

Parayı Bulduğum An Alayını Maviye Boyayacağım… Dünyada bir ilk olduğu söylenen 3B yöntemiyle basılmış. Yani; bağırma, yüksek ses gibi yerlerde kalın yazı; kısık seslerde, fısıltılarda ise gri yazı; seyrek ve sık harflerle ise hızlı ya da yavaş konuşulduğunu anlatması amaçlanmış.3B tekniğini yaratıcı buldum.

Okumanızı öneriyorum, oldukça ilginç bulacaksınız.

Kitaptan bazı alıntılar ;

Madem çekiyor meret, neden önce yıkayıp da sonra dikmezler ki bunu? (Hep düşünmüşümdür!)

Her şeyin bir mevsimi vardı işte ve o mevsim geçince yazın ortasında kar yağıyordu insanın başına.

En iyiler sevilmiyordu ve insanlar büyük bir hata yaparak egolarına yeniliyor, onlardan faydalanmak yerine hep kurtulmak için savaşıyordu. Oysa 'en iyi'yi düşman ilan etmek onu yok etmiyor, aksine büyütüyordu.

Kashna Felsefesi: Birileri bir şeyi yapıyorsa da yapmıyorsa da yapamıyorsa da sen istersen yapabilirsin!

Abartıyorsunuz, hep abartıyorsunuz; kendinizi severken de başkalarını severken de...

Eğer iyi kurgularsanız hiç şüpheniz olmasın ki adamın tenceresinden soğanını çalar, ona et niyetine satarsınız...

Ve acıydı yine; dünyanın bir yarısının obeziteyle diğer yarısının açlıkla mücadele etmesi.

Aslında para parayı çekmiyordu, parası olan biraz daha zengin etmek için gösteriyi büyütüyordu. ‘Dövmeyi çok seviyorum, kendim için yaptırıyorum!’ diyenler her nedense bir şekilde görünecek yerlerini çizdiriyordu sadece. ‘Kimseyi etkilemek derdinde değilim, kendim için makyaj yapıyorum!’ diyenler vardı ama süslenip uyumak maksatlı yatağa giren hiç kimse yoktu görünürlerde. Makyaj, dövme ya da benzeri aksesuarlar, kol gibi bacak gibi organa dönüşmüştü adeta; sokağa jölesi boyasız çıkamayan insanlar vardı.

 
Toplam blog
: 563
: 8587
Kayıt tarihi
: 30.03.10
 
 

Kişisel gelişim uzmanıyım. Yaşam Koçu, İlişki Koçu, NLP Uzmanı ve Eğitmeni, Kuantum Yaşam Koç..