Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '07

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Pardon! Cennet kaçıncı katta?

Pardon! Cennet kaçıncı katta?
 

Yardımcı olabilir misiniz? Cenneti arıyorum da!

Herkesin bir yaştan sonra hedefi aynı. Şu an pek de önemsemesek bile ben inanıyorum ki yaşımız ilerleyince cennete gitmek için uğraşacağız. En azından benim için öyle. Bazıları bu işe daha erken başlar. Aileden gelen din bilgileri, yetiştirilme tarzı bazılarından farklıdır. Ben dindar bir aileden gelmiyorum. O yüzden din konularında pek bilgim yok. Acaba cehennemem mi gideceğim bu yüzden?

Bu fikre kapılmamın nedeni etrafımda gördüğüm bazı kötü örnekler! Mesela bazı insanlara göre biz günahkarız. Çünkü namaz kımıyoruz. Başımız açık, kıyafetlerimiz açık... Biz cehenneme gideceğiz. Onlar cennete. Neden? Çünkü onlar Kuran'da yazdığını ileri sürdükleri şeyleri harfiyen yapıyorlar. Peki benim ceheneme gideceğimi nerden haber almışlar. Hayır haber versinler birkaç kişiyi daha sormam lazım, merak ediyorum.

Allah'ın yarattığı iki kulu birbirinden bu kadar ayıran özellik ne? Birinin daha müslüman oluşumu? Peki ya hristiyanlar, museviler? Bahsettiğim bazı kişilere göre onlar zaten doğuştan cehenneme gidiyorlar. Herhalde biz az müslüman olanlar (!) cehennemin 1-3 katları arasında, onlar da en diplerinde olacak. Öyle ya, onlar bizden daha suçlu!

15 yaşındayım. Bu güne kadar toplumda fazla din bilmeyişim yüzünden çok çektim. Atatürkçülüğüm yüzünden çok çektim. Başkalarından farklı düşündüğüm için çok çektim. Artık din konusu açmaktan korkar hale geldim (bir arkadaşımdan "sen de ataist misin nesin ya" gibi bir tepki alınca!) Herkes istediği dini seçmekte özgürdür. Ataist olan da özgürdür. Müslüman olanda özgürdür. Ben cehennme gideceğime inanmıyorum. Ama bana bunu söyleyen insanların yarısı oraya gidecek biliyorum.

Korkmayalım. Bu dünyada iyi bir insan sırf dini yüzünden cehenneme gitmez. Sadece bu zihniyetlerden korkmamız lazım. Bir gün ülkemiz onlara kalacak. Elimizi çabuk tutalım!

 
Toplam blog
: 101
: 2198
Kayıt tarihi
: 01.02.07
 
 

91 doğumluyum, elimden geldiğince yazmaya çalışıyorum, çalışmaya da devam edeceğim. Ta ki büyüyene k..