Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '15

 
Kategori
İlişkiler
 

Pardon

Pardon
 

Düşünüyorum da ne kadar kullanır olduk şu ''pardon'' lafını.
 
Birbirimizi anlamadan dinlemeden kararlar verdiğimiz için sığınıyoruz bu kelimenin arkasına.
 
Artık kimse kimseyi dinlemiyor,
 
Ya da dinlemeye zamanı yok.
 
Karşımızdakine biraz zaman ayırabilsek,
 
Ne dediğini,
 
Ne anlatmak istediğini tam olarak anlasak.
 
Cevaplarımızı, tepkilerimizi ona göre versek bu kelimeye ihtiyacımız kalmayacak.
 
Herkes kendi penceresinden bakıyor
 
Bunun içinde sorunlar çözülmüyor.
 
En küçüğünden,
 
En büyüğüne bütün sorunları yalnız ve yalnız doğru cevap bizdeymiş gibi algılıyoruz.
 
Kızıl derili bir bilgenin dediği gibi '' Karşınızdakini anlamak isterseniz onun ayakkabılarını giyin ve ay üç defa üzerinizden doğup batsın''
 
Aslında işin özü biraz EMPATİ
 
Başka bir şey değil.
 
Yanlış bir şey mi dedim?
 
"Pardon"
 
Toplam blog
: 584
: 424
Kayıt tarihi
: 09.03.08
 
 

Sıradan bir yaşantım var.  Gezegeni, insanları, hayvanları seviyorum. Renklere aşığım. Okuyorum, ..