Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Haziran '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Parlamak istiyorum

Parlamak istiyorum
 

Bugün içimden geldiği gibi yaşamak istiyorum. Sabah kahvaltımı yapıp, elime kahveli alıp, tertemiz bir havayı içime çekip denizi izlemek istiyorum. İzlerken bir ara gözlerimi kapatıp, derin düşüncelere dalıp, çocukluğuma kadar her şeyi tekrar yaşamak istiyorum.

İnsanların koşuşturmalarından çok; gülüşmelerini, neşelerini izlemek istiyorum. Onlara özenip; sevdiğim herkesi yanımda istiyorum. Onlarla çatlarcasına gülmek istiyorum.

Mutlu olmak istiyorum…

Normalde mutsuz muyum?

- Hayır…

Ama bu sefer hep bir yerlerde bir eksiklik var diye neşemi yarıda bırakmak istemiyorum. Hatta bazen gülmekten ağlamak istiyorum. Gözümden sadece iki damla gözyaşının gelmesini…

Sevdiklerime sarılıp kokularını içime çekmek istiyorum.

Onlarla hatıra fotoğrafı çekmek istiyorum. İlerde o fotoğrafa bakıp ‘ben mutluyum’ deyip; ondan güç almak istiyorum. ‘Ben hiç gülmedim’ demek istemiyorum. O fotoğraf bana güç vermeli, yaşamak sevinci vermeli… O fotoğraf hayatımın anlamı olmalı… Çünkü sevdiklerim sonsuza dek o fotoğrafta olacaklar, en mutlu halleriyle gözlerimin önünde olacaklar. Ben o fotoğrafa baktıkça sesleri, gülüşleri kulaklarımda olacak…

Bugün en gözde ben olmak istiyorum…

Çok daha mutlu olmak istiyorum…

Yaşamayı daha çok sevmek istiyorum…

Sevdiklerimle olmak istiyorum…

Bugün YILDIZ olmak istiyorum. Hep parlamak… Gece de gündüz de…

 
Toplam blog
: 37
: 967
Kayıt tarihi
: 29.01.07
 
 

Blog yazarlarından Esma Kahraman'ın önerisi üzerine yazılarımı sizlerle paylaşmaya karar verdim. Esm..