Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

Parmağını ısıracaksın

Parmağını ısıracaksın
 

Gözlerin çakmak çakmaktı.

Yüzün ay gibiydi.

Ellerin bembeyazdı, pamuktu sanki.

Ben onlara bakıp yanıldım.

Kalbinde, ellerin gibi tertemiz, sıcacık sandım.

Keşke, ellerin kirli olsaydı da yüreğin tertemiz.

Bilseydim, kirli bir el tutardım önceden.

Kirli bir el tutsaydım eğer,

Temiz elli; kirli ve acımasız bir yürekten,

Daha insaflı olurdu en azından.

Değişen sen oldun sonradan.

Ben, hala eski benim, hiç ama hiç değişmedim.

İyi ki vardın, seni tanımışım.

Sayende, yaşamdan çok dersler aldım.

Sakın ola zannetme ki;

Ben yas tutacağım.

Senin bana veremediklerinin, kat ve kat,

Çok daha fazlasını, Sıcacık bir yürekte bulup,

Dolu dolu mutlu yaşayacağım.

Sende, duyunca inanmayacak, belki şaşıracaksın.

Her zaman, hayrete düştüğünde yaptığın gibi.

Parmağını ısıracaksın…

Saadettin Güven

İstanbul

 
Toplam blog
: 109
: 587
Kayıt tarihi
: 01.10.10
 
 

01.06.1951 yilinda Sarköy/Güzelköy'de dogdum. Ilk ve orta ögrenimimi sirasiyla Güzelköy Ilkokulu, Mü..