Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Ekim '06

 
Kategori
Mizah
Okunma Sayısı
796
 

Parmaklar fora

Parmaklar fora
 

Yazın getirdiği en güzel buluşlardan biri. Hatta şort mayodan sonra yaz için icat edilen en rahat şey. Aslında Japonlar parmak arası terlik keyfini yüzyıllardır yaşıyor , biz şimdilik sadece tadına baktık. Delikanlı adama pek gitmiyor ama dayanamadım bir deneyeyim dedim. O nasıl bir rahatlık. Tabir-i caizse resmen ayaklar fora. İlk başta alışması biraz zor olsa da giyen bir daha çıkartamıyor. Şimdi ''vay yuvarlak vay” gibi bir yaklaşımla okumayalım yazıyı. Az çok tanıyorsunuz beni. Yani biranda parmak arası terlik giyip ani bir değişim geçirmedim. Eşim ''sen de denesene” dediğinde ben de aynı yaklaşımda bulundum, giyen arkadaşlarımı yerin dibine batırdım , dalga geçtim ama giyince de vazgeçemedim. Aslında bu tür bir değişiklik erkek camiası için zaten gelmeliydi, geç bile kaldı. Yani neden denize veya havuza giderken bayanlar şık terliklerle gidiyor da biz erkekler ''hela terliği” kılıklı şeylerle gidiyoruz?

Aslında bu sübjektif yaklaşım birazcık kelimenin yapısından da kaynaklanıyor. ''Parmak arası” oldu mu? Yok arkadaş, şimdi delikanlı adam bunu duydu mu delirir. Parmak hadi bir yere kadar, arası falan noluyor yani? ''Terlik” yapı itibariyle tek başına daha delikanlı dursa da sadece plaj ve havuz sınırları içinde giyilecek bir şey olarak algılanıyor. İş ‘parmak arası’na gelince orada bir dur! Mesela sandaleti bile zor kabul etmiştir bizim millet. Ben giymem çünkü tipini sevmem ama sırf sandalet olduğu için giymeyen de var. Ne olursa olsun yaz ortasında ayakkabı giymekten iyidir. Sandalet giy ama çorapsız yapalım şu işi de.

Çorap, bayanlar için çoğu zaman bir aksesuar görevi görse de erkekler için genelde bir ihtiyaçtır. Peki sandaletin içinde çoraba ihtiyaç var mı? Hem sandaleti çorapla giymenin mantığı nedir? Kebapçı mısın abi çorap noluyo ya? Zaten yazlık bir terlik türü, yani ayaklar fırın gibi pişmesin, hava alsın, kokmasın (aynı zamanda çevreci) diye yapılmış. Üstüne çorap giyip kış için iddialı bir hale getirmeye gerek yok. Durum böyleyken bizim milletin ''şıp” diye parmak arası terliği benimsemesi biraz zor tabi.

Ayağında parmak arası terlik, üstünde bermuda şortla racon kesen bir delikanlı gördünüz mü? Uzun bir süre göremeyeceksiniz sanırım. Yani bizim milletin erkekleri için parmak arası terlik giymek tanga giymek gibi bir şey olur. Çıplak, her yanı açık, savunmasız hissettiriyor. Haliyle ayaklar da bakımsız olunca kimse giysin istemiyorsunuz. Gerçekle yüzleşmenin zamanı geldi! Türk erkeklerinin ayakları bakımsız. Bakım yaptırmaya ihtiyaç duymuyoruz (Metroseksüeller bir yana). Bakımlıysa giy zaten, başım gözüm üstüne. Ama değilse... Sandalet vakasında yaşadık bunların hepsini. Benim de ayakları bakımsız arkadaşlarım sandalet giydi. O nasıl çirkin bir manzara? Kelimeler kifayetsiz kalıyor yani. Sırf bu yüzden başparmak kestirilir. Sandalet sandalet olalı böyle iğrençlik görmemiştir herhalde. Manzarayı anladınız sanırım, detaya girmenin bir anlamı yok. Bu sebeptendir ki parmak arası terlik bize ters. Yok yine de ben ayaklarıma güvenirim, bakımlı olmasa da toplum içine çıkabilecek durumda derseniz size tavsiyem parmak arası terliktir. Rahat, havadar, serin... Aslında tam bizim Türk insanına göre ama söylediğim gibi birkaç önemli neden engel teşkil ediyor. Karar sizin...

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Eşimin beni sen iyiden iyiye metroseksüel yaptın dediği üstüne daha sonrasında her yere giderken benim şu parmak arasılarım nerede diye sorduğu terlik türü:)

HAYAL ARSLAN 
 22.03.2007 10:53
Cevap :
Hayatimin vazgecilmezi oldu artik. Buarada corap ustu terlik yaparsaniz da kislik oluyor. Kebapci modeli yani. Sevgiler:)  22.03.2007 22:11
 

kadınlarda başlayıp,erkeklere de hızla bulaşan ,parmak arası terlik olayından hiç bir şekilde hazzedemedim..başkaları giysin..hiç ilgilendirmiyor..ama ben giyemiyorum, çünkü parmağın arasından geçen o bant, fena halde gıdıklıyor beni...bir kere denedim,her adımda kıkır kıkır gülen bir kadın pek hoş olmuyor tabii:))aklıma geldi de bi yazayım dedim:)))sevgi ve selam:))

Yeşim Özdemir 
 09.11.2006 14:16
Cevap :
Herkese nasib olmaz ama bak mutluluk da veriyormuş hem.Sen bir daha düşün bu parmak arası terlik işini. Teşekkürler:)  09.11.2006 17:03
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
Toplam blog
: 128
Toplam yorum
: 364
Toplam mesaj
: 134
Ort. okunma sayısı
: 1970
Kayıt tarihi
: 03.10.06
 
 

Gözlerini kapat ve düşün: bir cümle kaç kişide farklı etki yaratır? Birbirimizi anlamanın gittikçe z..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster