Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Şubat '12

 
Kategori
El Sanatları
 

Parmaklardan dökülenler

Parmaklardan dökülenler
 

yapılanlardan bir tanesi.


Merhaba,

Sizlerlerden uzak geçen zamanlar içinde neler yaptığımı sanki merak etmişsiniz  gibi düşünerek "bu kadının sesi soluğu çıkmıyor, ne oldu ''  diyenler için mesela :))   yaptıklarımı sizlerle, becerebilirsem  blog-galeri aracılığı ile paylaşmak istiyorum.

Beğendiğim resimleri istediğim boyutlarda kumaşa bastırarak, bazı zamanda kendim boyayarak oluşturduğum ana zemini çeşitli renk ve cinslerde ipliklerle, kurdelelelerle işleyerek sanki 3 boyutlu imiş gibi birşeyler yapıyorum. Bayağı tablolar oluşuyor.

Arkadaşlarım çok ilginç buluyor. Önceleri aklımdaki projeyi elimdeki resimle anlattığımda pek ihtimal vermiyorlardı.  Ama ortaya çıkana da şaşırıp kalıyorlar.

Beni çok dinlendiriyor, eğlendiriyor ve meşgul ediyor. Bazen de yine çok beğendiğim resimleri ahşap rölyef tarzında, ama yine kurdeleler, doğadan toplanmış çeşitli malzemelerle canlandırmaya çalışıyorum. Yakın bir zaman da da kağıt rölyef tarzında çalışmak istiyorum. Tabii ki bunları bilenlerden sorarak, görerek öğrenmeye çalışıyorum. Sağolsunlar onlar da benim bu uçuk planlarımı hoşgörüyorlar

Zaten yapı olarak,  bir şeyin sistemini öğrenip, uygulamada ahlâkanı bozmadan yanayımdır. Yoksa yaptığınız kopya olmuş gibi gelir bana. Al aynısını, sen de yap. Nerede kaldı senin dünyan.. Oysa her insanın gözünde farklı bir yansıma, hayalinde değişik bir canlandırma, kişiye özel dünyalar vardır.

Bu, aynen okulda, edebiyat dersinde, öğretmenin verdiği bir konu  başlığına  yazılan değişik kompozisyonlar gibi. Konu aynı, hatta bazen isim bile aynıdır. Fakat öğrenci sayısı kadar fikir ve ifade de vardır.

Bakalım beğenecek misiniz? Hedefim kendi çapımda, iddiasız bir sergi açmak. Kendimi, dünyamı, becerilerimi  geliştirmek. Darısı başınıza...

Sevgiyle kalın

 

 
Toplam blog
: 97
: 395
Kayıt tarihi
: 15.04.09
 
 

Felsefe, edebiyat, bu alem, öteki alem, uzay, evrensellik; kısacası genelin, "aman canım işin mi ..