Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Eylül '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Parmakların marifeti

Parmakların marifeti
 

Ne zaman nerede değişik, değişik olduğu kadarda ilginç bir haber görürsem, devamlı yanımda taşıdığım kalem kâğıda sarılıp, o haberi bir kenara not alıyorum. Sonra o haberin doğruluğunu değişik yerlerden araştırıyorum.

Araştırma sonuçlarım beni tatmin ederse, bu konuyu sizlerle paylaşmak için bu sayfalara taşıyorum.

İşte yine böylesine ilginç bir konu! İlginizi çekeceğinden eminim.

Gelin bu parmaklarla ilgili bilgileri sizlerle paylaşalım.

El parmaklarınızın kişiliğiniz hakkında birçok gerçeği ortaya çıkarttığını biliyor musunuz?

Bir süre önce İngiltere’de piyasaya çıkan ‘The Finger Book’ (Parmak Kitabı) adlı kitapta, birçok özelliğimizin parmak yapısına ve parmak uzunluğuna bağlı olduğu ifade ediliyormuş.

İşte kitapta yer alan ifadelerden bazıları;

Yüzük parmağı, işaret parmağından uzun olan insanlar;

— Hassas ve dışa dönük birisiymiş.
— Risk almaktan korkmazmış.
— Normal bir insana göre daha girişken olurlarmış.
— Müzisyenlik kabiliyetine sahip olurlarmış.
— Genelde solak olurlarmış.

— Futbol, Basketbol ve uzun koşu gibi spor dallarında başarılı olurlarmış.
— Hiperaktif ve anti sosyal olma ihtimali yüksek olurmuş.

Yüzük parmağı, işaret parmağından kısa olan bir insanlar;

—Genelde bayanlarda görülürmüş.
—İdari işler, ev dekorasyonu ve sağlık hizmetlerinde başarılı olurlarmış.
—Duygusal ve içine kapanık olur, korkuları ve kaygıları olurmuş.
—Şizofren olma olasılığı yüksekmiş.
—Konuşarak etkileme kabiliyeti yüksek seviyede olurmuş.

Şimdi bu yazıyı okuyanların, hemen yüzük parmakları ile işaret parmaklarının boyunu karşılaştırdığını görür gibi oluyorum.

Sizinki hangi kategoriye giriyor?

Ben de çevremdekiler ve kendimin parmaklarını kontrol edip, genelde şıklara uyum olduğunu gördüm!

 
Toplam blog
: 3842
: 3093
Kayıt tarihi
: 23.03.08
 
 

Antalya'da 1956 yılında doğdum. Emekliyim, Üniversite mezunuyum. Evliyim, bir oğlum var Mimar. Gü..