Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Nisan '07

 
Kategori
Sinema
 

Pars: Kiraz operasyonu

Pars: Kiraz operasyonu
 

Sonunda "ağabey adamlar da bu işi iyi yapıyorlar, bu Amerikalılarda teknik var" öykünmesine gerek bırakmayan bir Türk filmi seyrettim. Osman Sınav’ı yürekten kutlamak lazım.

Filmin konusu günün konusu olan uyuşturucu ve bunun nasıl bir tehlike arz ettiği. Türkiye’nin bu konuda bir köprü oluşturduğu çok güzel işlenmiş, ve Afganistan’dan kilosu beşyüz dolardan başlayan uyuşturucu fiyatı ABD’ye gelinceye kadar yüz altmı bin dolara çıkıyormuş. Bu da filmde bilgi olarak sunuluyor.

Kaçakçı baronlarının hedefinin ilköğretim seviyesine ulaştığı da güzel vurgulanmış filmde. Ve baronların ellerinin nerelere uzandığı da.

Polis kahramanların adlarının Asena ve Atilla olması da filmin ayrı bir güzelliği, yalnız bazı değinmeler ve imalar haklı mı buna ben bir yorum yapmayacağım filmi izleyince siz kendi yorumunuz yaparsınız.

Aksiyon sahneleri çok güzeldi, Amerikan filmlerine öykünmeler olsa bile çok güzeldi. Ve polis teşkilatımızın elindeki olanaklar eğer filmdeki gibiyse, suçluların yakalanmaması mümkün değil. Yakalanmıyorsa başka sebepler vardır polisin elini kolunu bağlayan mesajı da aldım ben filmde.

Filme on üzerinden sekiz veriyorum, bu şimdiye kadar verdiğim en yüksek nottur, iki puanı Amerikan öykünmesi ve bazı konuların kısa geçiştirilmesi nedeniyle kırdım

İyi seyirler

 
Toplam blog
: 283
: 1304
Kayıt tarihi
: 04.12.06
 
 

Nükleer fizik doktoru, şiir yazmaya çalışıyor, kalite yönetim sistemleri danışmanı, öykü deneme yaza..