Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Kasım '10

 
Kategori
Siyaset
 

Partilerin Genel Merkez Binaları!

Partilerin Genel Merkez Binaları!
 

Bugünler CHP ile yatıp kalkıyoruz ya, dikkatimi bir şey çekti!

“CHP Genel Merkez Binası!”

“İş hanı gibi!”

Evet! Nasıl bir mimaridir bu anlayamadım!

Benim önüme getirseler bu projeyi, görür görmez mimarını kovardım!

Mimaride bir kültür olmalı. Bu yok!

Herhalde zamanla iş hanı olarak kiraya veririz diye düşünmüşlerdir diye düşündüm!

Diğer parti merkezlerine de baktım!

AKP’nin binası da bana göre politbüro soğukluğunda! Her ne kadar Selçuklu mimarisi öğeleri katılmış gibi görünse de “Selçuklu yıldızı “ motifleri ufak bir ayrıntı olarak kalmış.

Fakat MHP’nin genel merkez binası çok güzel!

Hiç der misiniz ki Tekir yaylacıları böyle bir bina yapsınlar!

Uzay çağı mimarisi!

Uzaylılar bir gün ülkemize gelecek olsalar ilk uğrayacakları merkez burasıdır kesin! Hatta ders kitaplarında “erken dönem uzay mimarisi” diye örnek gösterirler!

Kısaca görüşlerim böyle!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..