Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Şubat '10

 
Kategori
Magazin
 

Paşhan Yılmazel gerçek Romeo!

Paşhan Yılmazel gerçek Romeo!
 

Bu kalp seni unutmaz ama ....


Paşhan Yılmazel, genç bir oyuncu, doğal, içi dışı bir derler ya onlardan!

Aşık, kıza gönülden bağlı, kıza bakınca gözleri gülüyor, sırılsıklam aşık, sevdiğine bakarken dağılıyor, bu durum o kadar açık ve net ki !

Kız sevildiğini biliyor, insanoğlu çiğ süt emmiştir, ego gerçekleri görmeyi engelleyen önemli bir engel !

Kız güzel, cıvıltılar çıkararak konuşuyor, cıvıldadıkca , erkek kendinden geçiyor, belli oluyor aralarındaki çekim !

Ne hoş, birbirlerine nasıl da bağlılar, işte aşk derken..........

Kız Recep İvedik tiplemesi ile milyonlara (!) ulaşan seyirci kitlesini peşinden koşturan, film çıtası benimle belirlenir diyecek kadar da sinema bilgisine sahip(!) Şahan ile gitmeyi, bu gerçek Romeo'ya tercih ediyor !

Aslında bu beni ilgilendiren bir durum olmamalı ama seven yüreklerin bu kadar kolay harcanmaması gerektiğine inanıyorum.

Kendi adıma reddettiğim, ya da ayrılık kararı aldığım kişiler, o kadar seviyesizleşmişlerdi ki! Hakaretler, beni aşağılayıcı yorumları, vesaire...

Paşhan bu sevdiği kıza "Merve gerçekten aşık oldu, ona mutluluk dilerim, kardeşce" diyebilecek kadar arslan yürekli bir erkekmiş.

Ben Paşhan 'da bü yürek varken her zaman gerçek aşkı bulma potansiyeli olduğuna inanıyorum, kimseyi yargılamıyorum, sadece, sevgiye, sevene ve asil, adam gibi adam derler ya işte öylelerini çok önemsiyorum ondandır bu yazım !

Paşhan Yılmazel işinde çok başarılı, özel yaşamında sana , sevgine layık bir gelecek diliyorum , üzülme, bu gerçekten sevenlerin ortak kaderidir...

Klasiktir, her dönem bu böyledir, şimdi son cümlemi editörümüz kabul eder mi bilmiyorum ama şimdi sevgiyi anlayamayanlara klası gitti ............. kaldı geriye demek geliyor içimden !!!

 
Toplam blog
: 258
: 2037
Kayıt tarihi
: 09.11.06
 
 

Ben İngilizce öğretmenliği yapan yurdum insanıyım. Yalnız öğrencilerim yetişkin arkadaşlar. Devlet m..