Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Mayıs '12

 
Kategori
Şiir
 

Paslandım aslında

Paslandım aslında
 

kurmalı saat


Sen yokken paslandım aslında, 
Pas tuttu yüreğim gizli ağrıda, 
Yağlamaya alıştılar amma! 
Düşmedi yürek akislerine tek damla! 

Ritmi yavaşladı kalbimin, 
Paslandı tüm kilitleri! 
Güm güm etmese de sesi, 
Tık tık dönüyor ritimleri! 

Sen yokken paslandım aslında! 
Pas tuttu yüreğim gizli ağrıda! 

Uçurtma olmalıydı ya hani, 
Bulutlarla sana uçmak gibi, 
Deli fişeğe yetişmekcesine firari, 
İstekleri yok artık eskisi gibi! 

Sen yokken paslandım aslında! 
Pas tuttu yüreğim gizli ağrıda! 

Kağnı gibi de olsa yerinden, 
Her gün onu götürüp, getiren, 
Ayaklarına dayalı işte, işleyen 
Zaman geçiyor özlemlerle eriten! 

Sen yokken paslandım aslında! 
Pas tuttu yüreğim gizli ağrıda! 

Hayallerimiz değildi ki! 
Sadece seni düşünmekti, 
Zamanı durdurup, bırakan! 
Atlas okyanusuna beni daldıran! 

Hep senle, her senli düşüncede, 
Yeni baştan icat olurdu yüreğim 
Yeniden doğardı her güne! 
Sen yokken paslandım aslında! 

Sen yokken paslandım aslında! 
Pas tuttu yüreğim gizli ağrıda! 


FİLİZ KOCABIYIK 27/05/2009

 
Toplam blog
: 27
: 235
Kayıt tarihi
: 27.02.12
 
 

Eğitim lise, tektil işi yapmaktayım. Şiir, öykü, anı, nesir yazmak en güzel lezzetim yaşamda,..