Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '12

 
Kategori
İlişkiler
 

Pastama mektuplarım 2

Pastama mektuplarım 2
 

Pastam pastam..

Keşke burada olsan şimdi. Konuşsak eğlensek.. Kendimi çok yalnız hissediyorum. Ve hergün bu yalnızlığa alışmak zorundaymışım gibi hissediyorum artık.

Canım acıyor pastam. Sana hiç böyle demiş miydim önceden; canım acıyor inan.

Eloğlu işte ne kadar seninle bir olur ki...

Artık içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor. Neyin doğru neyin yanlış olduğunu bile bilmiyorum. Mutsuzum ve bunu belli etmemek zorundayım. Belli edersem eğer mutsuz olduğum için fırça yiyeceğim eloğlundan.

Canım acıyor pastam konuşamıyorum.

...

Hayat sadece o çalıştığı için ona zor. Hayat sadece o yorulduğu için ona güç. Hayat sadece o kötü çocukluk geçirdiği için ona acımasız. Bir tek o kızar,o sinirlenir,o yorulur, o bağırabilir, sadece onun güzel şeyler duymaya ihtiyacı olabilir ve bunların hepsinde sadece o haklıdır pastam. O sen gibi değil gülüp geçemiyor artık, 2 sene önceki o saflık o gülücük yok suratında. Sürekli kızgın ve sinirli bir ifadeyle ortalıklarda..

Şimdi sen gider yaptın ve ayrıl kurtul pastam sana adam mı yok diyorsun en saf düşüncenle. Ve ben vazgeçersem yine beni suçlu tutacağı için bunu düşünemiyorum bile. Hani sevgi aşk bir tarafa da beni korkutuyor sürekli beni bahane tutması her şeyden; kaldıramıyorum.

Sandığı kadar güçlü değilim ne yazık. Her geçen gün üstüme itiyor yorgunluğunu ve bana sürekli acımasız davranıyor. Üstelik bunları hakettiğimi düşünerek. Onun gözünde prenses değilim ve çekmem gereken şeyler var. Sırf o yorgun bu hayatta diye.

Eloğlu pastam.. Benim hüznümü hastalığımı, korkumu anlar mı, onunkileri anlamam gerekirken ben. Ne kadar suçluyum bunları düşünürken öyle değil mi, hiç bir saflığı yok anllattıklarımın gözünde. Oysa sen çoktan güldürürdün beni en içten halinle.

Anlatacak çok şeyim var da utanıyorum. Hem kızar bana diye, hem de kelimelere dökemiyorum.

Annemi seviyorum en çok. Bu evde, bu hayatta bana sahip çıkan tek şey.. Gözlerim doluyor hemen ağlamaya başlıyorum annem deyince. Korkuyorum pastam çok yalnızım ve eloğluna kalmaktan korkuyorum en zayıf halimle...

 

 

Pastan...

 
Toplam blog
: 17
: 249
Kayıt tarihi
: 25.08.11
 
 

14 senedir öğrenciyim ve bu sene bitirmeyi planlıyorum. Fırat'ı okumayı ve daha bir çok şeyle ilgile..